• Anonym (i did it)

GRANNHORA!!!!!

grannen har ringt min man och sagt att jag är otrogen, jag är så förbannad att jag håller på att smälla av, vad ska jag göra? subban RINGER MIN MAN och säger att jag är otrogen alltså!! omg!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 19:11
    jag knullade med min granne, kvinnan i rel altså, jag är också kvinna. jag ochmin man har en öppen relation, hon ringde bara för att hennes man blev arg.

• Svar på tråden GRANNHORA!!!!!
  • Anonym (S)

Oj! Är det sant då, var du otrogen?

• Anonym (i did it)
    Anonym (S) skrev 2015-03-07 18:33:12 följande:

Oj! Är det sant då, var du otrogen?

jag tycker inte ärligt talat att det spelar nån roll. det är inte det som är felet! man ringer inte sina grannar om såna saker, är det inte SJUKT?
  • Anonym (M)

Fyfan! att du inte får vara otrogen ifred!

• Anonym (i did it)
    Anonym (M) skrev 2015-03-07 18:35:57 följande:

Fyfan! att du inte får vara otrogen ifred!

detta hör inte hit!! omg!!
  • Anonym (smurf)

Men det är ju bara rätt åt dig, och bra att din man får reda å att du knullar med andra. Bra granne tycker jag, jag skulle uppskatta att få reda på om min fru är otrogen

• Anonym (..)

Har du varit otrogen så skyll dig själv. Glad för mannen att det kom ut, för enligt dina svar har du antagligen varit otrogen.

• Anonym (i did it)
    Anonym (smurf) skrev 2015-03-07 18:39:09 följande:

Men det är ju bara rätt åt dig, och bra att din man får reda å att du knullar med andra. Bra granne tycker jag, jag skulle uppskatta att få reda på om min fru är otrogen

andra? vilka andra?? sluta skälla på folk när du inte vet hur det ligger till.
  • Anonym (Fd älskarinna)

Jag är inte så överraskad. Påfallande många människor här i världen tycker fortfarande att man skall respektera den man lever tillsammans med bl a genom att inte vara otrogen. En del av dessa människor har dessutom ryggrad och moralisk resning nog att upplysa den person som blir bedragen om att detta pågår. Uppenbarligen tycker din grannfru att din man förtjänar ett bättre öde än att bli bedragen. Är man otrogen måste man vara jävligt diskret om man inte vill bli påkommen, alternativt känna sig hyfsat säker på att alla i ens omgivning står på ens sida och är lojala, dvs att de inte skvallrar. Uppenbarligen är grannarna mer lojala med din man än med dig så nu får du stå ditt kast.

Svar på tråden GRANNHORA!!!!!