• Anonym (Ovän av ordning)

SKANDAL!

Vet ni att trettio procent av trådarna på första sidan (6 av 30) består av antiislamistisk propaganda? På ett familjeforum? Kära icke-pk islamofober/SD:are/vänner av ordning HAR ni inga andra vänner? Inget att fylla era tomma liv med?

Man tar sig för pannan.

• Svar på tråden SKANDAL!
  • Anonym (Mv)
    Anonym (Ovän av ordning) skrev 2015-03-07 19:26:24 följande:

Vet ni att trettio procent av trådarna på första sidan (6 av 30) består av antiislamistisk propaganda? På ett familjeforum? Kära icke-pk islamofober/SD:are/vänner av ordning HAR ni inga andra vänner? Inget att fylla era tomma liv med?

Man tar sig för pannan.

Och du verkar inte ha så värst mycket viktigare saker för dig heller. Du har inget annat att fylla ditt tomma liv med?
  • Anonym (didn dumma idiot)
    Anonym (Mv) skrev 2015-03-07 19:34:20 följande:
    Och du verkar inte ha så värst mycket viktigare saker för dig heller. Du har inget annat att fylla ditt tomma liv med?
    är det tomt att observera sin omgivning? om man märker att SD arslena vänder upp röven 900% mer nu än för ett år sen är det väl rimligt att notera detta.
  • Anonym (Ovän av ordning)

Just det. Och då vill man ju liksom ha nåt roligare att läsa om här än dessa klonade anti-vänster-anti-islamtrådar. Herregud, det är ju tillochmed roligare att läsa om "nidisar" och "tjejmagar".

• Anonym (Mv)
    Anonym (didn dumma idiot) skrev 2015-03-07 19:36:24 följande:
    är det tomt att observera sin omgivning? om man märker att SD arslena vänder upp röven 900% mer nu än för ett år sen är det väl rimligt att notera detta.
    Det är bara att gilla läget. Du lever i ett samhälle där oliktänkande har precis samma rätt och plats som andra. Du verkar ha problem med det. Ditt nick, (din dumma idiot). Va det riktat till vem?
  • Anonym (didn dumma idiot)
    Anonym (Mv) skrev 2015-03-07 19:46:41 följande:
    Det är bara att gilla läget. Du lever i ett samhälle där oliktänkande har precis samma rätt och plats som andra. Du verkar ha problem med det. Ditt nick, (din dumma idiot). Va det riktat till vem?

nej, diskriminering och hatpropaganda har inte samma rätt. faktiskt. beklagar.
  • Anonym (Mv)
    Anonym (didn dumma idiot) skrev 2015-03-07 19:54:34 följande:

nej, diskriminering och hatpropaganda har inte samma rätt. faktiskt. beklagar.
    Alla har rätt att yttra sina åsikter. Även dom som inte faller dig i smaken.
  • Nerfherder
    Anonym (Mv) skrev 2015-03-07 19:58:46 följande:

Alla har rätt att yttra sina åsikter. Även dom som inte faller dig i smaken.

Vet du vad ordet "lagen" betyder?
  • audio

Jag tar illa vid mig eftersom jag tydligt ser att du har läst mitt inlägg där jag önskade samsas kring val av ikon. Vet bara att jag inte är politiskt engagerad samt att jag inte tar ställning kring tomma missriktade anklagelser. Bara för att jag personligen ger alla människor rätten att yttra sig och dela sin mening inom rimliga och lagliga gränser innebär det inte att jag sympatiserar med någon som å andra sida är politiskt aktiv.

Svar på tråden SKANDAL!