• Anonym (Nöp)

Jag nöp min tjejkompis könsorgan

Idag gick jag och min tjejkompis in i en sal där en massa andra oersoner var för att köpa en biljett. Stämmen gick och det blev kolsvart. Jag passade på att nypa hennes kvinnliga könsorgan. Hon skrek till. När lyset tändes sa hon att någon nypte henne. Jag låtsades leka deltleltiv och undrade vem detta kunde vara....

Jag är ju intresserad av henne, men vågar inte säga. Detta resulterar i att jag håller på så mot henne . Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Jag nöp min tjejkompis könsorgan
  • Pastella

När man är förälskad i någon så kan det hända att man vill skada eller antasta dem på olika sätt. Men man kanske behöver söka hjälp då?

• Anonym (Nöp)
    Pastella skrev 2015-03-08 22:02:00 följande:

När man är förälskad i någon så kan det hända att man vill skada eller antasta dem på olika sätt. Men man kanske behöver söka hjälp då?

Ja precis och det är därför jag ber om råd här. Kanske nån som varit med om nåt liknande
  • Anonym (Suck)

Vad låtsades du leka?

• Anonym (Suck 2)

Det förstår alla att ts bara trollar, hur många såna här trådar har vi inte sett där det ska blajas om att klämma kvinliga könsorgan,det är ju samma person bakom trådarna, normala killar beter sig ju inte så

Svar på tråden Jag nöp min tjejkompis könsorgan