• Anonym (Izzy)

Dubbelrumpa!! Hur få bort?!

Detta är en ganska jobbig grej. Jag är smal, väger 58 och är 1.77 m lång. Jag har dock märkt att jag på senare tid har fått en skallad dubbelrumpa. Nu tänker kanske du som aldrig haft eller sett en sådan vad det är?! Jo, det är när man har på sig vanliga trosor och inte string och därmed får 4 rumpor istället för 2. Snacka om magi! Synd att man inte vill ha 4 st rumpor iallafall...

Min fråga är dock.. Hur får man bort dubbelrumpan utan att få en stor rumpa? Jag vill ha en liten och nätt. Är jogging den rätta träningsmetoden? Isåfall hur långt?

Tack!!

• Svar på tråden Dubbelrumpa!! Hur få bort?!
  • Anonym (Man)

Är inte säker på att jag förstår än vad en dubbelrumpa är. Kan du inte lägga upp en bild?

• Anonym (johanna)

Får lätt samma problem. Men jag rider mycket och äter hyfsat hälsosamt och då försvinner den. Har iof nästan inget underhudsfett. Men går jag upp minsta lilla i vikt så kommer det direkt.

• Anonym (johanna)

Får lätt samma problem. Men jag rider mycket och äter hyfsat hälsosamt och då försvinner den. Har iof nästan inget underhudsfett. Men går jag upp minsta lilla i vikt så kommer det direkt.

• Anonym (M)
    Anonym (Man) skrev 2015-03-08 22:36:31 följande:

Är inte säker på att jag förstår än vad en dubbelrumpa är. Kan du inte lägga upp en bild?

Det skulle du gilla, va?
  • Anonym (M)

Ju mer rumpa, desto bättre, brukar det heta. Kanske du en dag får en trippelrumpa.

• Anonym (Man)
    Anonym (M) skrev 2015-03-08 22:40:11 följande:

Det skulle du gilla, va?

Inte omöjligt!

Men jag kan inte veta förrän jag sett en.
  • Fiona M
    Ramborg skrev 2015-03-08 22:47:08 följande:

Köp större storlek på underbyxorna.

• Anonym (Trosor)

Du slutar ha för små trosor. Tadaa problemet löst.

• Anonym (johanna)
    Ramborg skrev 2015-03-08 22:47:08 följande:

Köp större storlek på underbyxorna.

Vet inte hur det är för ts men det har aldrig fungerat för mig. Jag testade en period att ha som var större men slutade med att jag fick gå och dra upp dem hela tiden för att de var för stora. Men inte hjälpte det. För mig är träning det enda som hjälpt
Svar på tråden Dubbelrumpa!! Hur få bort?!