• Hanna1098

Fina och inte allt för dyra babynest

Hej! I sommar ska jag få en liten son och vill inhandla ett babynest, men tycker de flesta ser tråkiga ut och är ofta väldigt dyra. 

Har ni tips på ett ställe man kan köpa fina och inte allt för dyra babynest? Kan vara allt från butik, till en hemsida eller ett instagramkonto. Tack. 

• Svar på tråden Fina och inte allt för dyra babynest
  • Erica94

Brukar finnas nya både på tradera och blocket, finns några som säljer efter önskemål också!! :) ligger runt 250-350kr

• Anonym (tradera)

Köpte vårat på tradera, 500:- och med stjärnor på plus ett litet täcke och kudde, använder det varje dag och jättebra kvalité!

• beam82

Är du lite händig och äger en symaskin finna det många beskrivningar på internet om hur man syr sitt eget också, då kan du få det precis som du vill ha det :)

Jag har precis provsytt ett av billigt ikeatyg för att göra misstagen billigt, nu ska jag inhandla annat tyg och sy ett till min syster har jag tänkt.

• Ca_rr_o87

Har du Facebook så finns det massor av folk som syr. Jag beställde ett som kostade 400kr +frakt. Har iof inte kunnat använda den en då min bebis inte tittat ut än. Men den är skit fin och bra gjord :)

• Hanna1098
    Ca_rr_o87 skrev 2015-03-09 18:11:09 följande:

Har du Facebook så finns det massor av folk som syr. Jag beställde ett som kostade 400kr +frakt. Har iof inte kunnat använda den en då min bebis inte tittat ut än. Men den är skit fin och bra gjord :)

Vet du vad Facebooksidan heter?
  • Ca_rr_o87
    Hanna1098 skrev 2015-03-10 21:20:54 följande:
    Vet du vad Facebooksidan heter?
    Sök på Sandras babynest :)
  • Ca_rr_o87
    Ca_rr_o87 skrev 2015-03-11 14:27:47 följande:
    Sök på Sandras babynest :)
    Såg precis att hon har beställnings stopp ett tag. Men sök på babynest på fb så hittar du massor. Dock vet jag inte hur mycket dom kostar
Svar på tråden Fina och inte allt för dyra babynest