• Ka miros

    Ruvardagar 13-14

    Hej kanske inte håller men måste se PM någon kan hjälpa mig. Har aldrig vart på ett sånt här förut!

    sitter på alla dessa forum överallt. Vet inte om jag är på ruvardag 13 eller 15 beror på om man räknar från uttags dagen 26/2 eller tillbaka sättnings dagen 28/2. Hur som helst har jag haft bruna flytningar sen dag ett, igår kom en lite rödare blödning är det kört nu, jag vågar inte hoppas. Psykiskt så bara gråter jag hela tiden och är jätte känslig, orkar ingenting. Vill bara ligga still tills på månad 16/3 mitt test datum, har inte vågat testa innan så nervöst för ett minus. Då bryter jag ihop. Det är min första ivf behandling , använder något som heter lutinus piller tregånger om dagen som ska hjälpa till och fästa. Har någon haft som jag? Hoppas på svar en jätte oroligt stressad kvinna som vill ha en liten bebis/ ????

  • Svar på tråden Ruvardagar 13-14
  • cameleon

    Jag är på ruvardag 12 idag och fick tyvärr mens. Det började igår morse med ljusbruna lutinusflytningar. Detta var också mitt första försök men jag tog det inte så hårt, bara att kämpa vidare.

    Hoppas det går bättre för dig och att mensen håller sig borta :)

    Du räknar från dagen du fick tillbaka embryot.

  • Lemima

    Hej jag har bytt mail på sidan. Jag är på ruvar dag 11 inte 13-15. Nu blöder jag färskt rött blod med små små röd/svart klumpar. Jag är jätte ledsen och förvirrad känns förtvivlande hur man ska orka hålla ihop tills på måndag 16/3 testdag . Känns hopplöst. Har någon vart med om liknade? Blödning mitt i ruvardagrana? Kan jag fortsätta känna hopp? Eller har vi tappat det?

  • cameleon

    Jag har också röd/svarta klumpar i mitt blod. Gjorde ett gravtest för att se om det var ett tidigt missfall men det var det inte. Jag har testdag den 17 mars, långt kvar.

  • Lemima

    Håller tummarna för oss. Min man försöker vara positiv, men jag gråter bara och känner en slags hopplöshet.

Svar på tråden Ruvardagar 13-14