• Anonym (Kåtfia)

Så grymt sugen på en riktig MAN!

Ja har aldrig ens tittat åt andra karlar (är gift) men den senaste tiden har det bara gått utför! Nu har ja kärat ner mig i en kollega och ja skulle nästan kunna göra vad som helst för att få honom... E så sjukt sugen på honom så jag nästan går sönder! Han e snuskigt snygg, lång, ser ut att vara passionerad, jättefina ögon och så e han dessutom drygt 10 år äldre än jag själv dvs en RIKTIG karl! Föll pladask första gången jag såg honom! Hur ja än försöker kan ja inte sluta tänka på honom! Bara tanken på att han skulle ta på mig får mig å bli knäsvag

Min man e som en pojkvasker i jämförelse... Hur fasiken ska ja råda bot på detta?! Vill inte va otrogen och vet ej om ja vill lämna min man heller... Vårat förhållande e väl som alla andras, upp och ned, men på sista tiden har de nästan bara varit ner... Vill inte känna såhär, känns som att vara otrogen i tankarna...

• Svar på tråden Så grymt sugen på en riktig MAN!
  • Anonym (Milfy)

Jobbigt läge. Har varit i exakt samma situation på mitt jobb. Svåra beslut!

• honkie

Jag undrar vad än FALSK karl är och hur man gör för att bli RIKTIG.

• Anonym (Kåtfia)

Hur gick det för dig då? Vilket beslut tog du?

Anonym (Milfy) skrev 2015-03-10 20:46:55 följande:

Jobbigt läge. Har varit i exakt samma situation på mitt jobb. Svåra beslut!

• Anonym (Kåtfia)

Tack, jag tar de som en komplimang!

Anonym (Hehe) skrev 2015-03-10 21:22:35 följande:

Din man må vara en pojkvasker men du är ett riktigt jävla svin och en idiot. Du förtjänar inte en relation. Jävla äckel.

• Pussan

Det ska du göra, här finns många inlägg som är  omogna som gröna tomater. Men att råda någon i din situation är inte lätt. Du får väl prova helt enkelt. Kanske lever inte drömprinsen upp till förväntningarna?

• Anonym (Kåtfia)

Det ja funderar på en om gräset alltid e grönare på andra sidan, eller inte...

Min teori är att de kanske är såhär för många när de börjar knaka i fogarna? Att man omedvetet och utan att man egentligen vill, börjar se sig om efter någon annan?

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2015-03-10 21:22:26 följande:

Hur gick det för dig då? Vilket beslut tog du?

Jag lät kåtheten ta över och vi knullade som djur.
  • kanalltidblibättre
    Anonym (X) skrev 2015-03-10 22:09:09 följande:
    Då är du en kåt hora och ett djur....
    Vilken härlig KARL du är! Vågar säga vad du TYCKER bakom tangentbordet. Och anonym också. Du är en riktig LEDARGESTALT för oss andra.
  • Anonym (Kåtfia)

Å herrejävlar! Ja vi får se var detta slutar! Vet inte ens om det e besvarat än... Just nu känns de som att man skulle kunna tänka sig att avsluta ett kasst förhållande och kasta sig in i de okända!

Anonym (Milfy) skrev 2015-03-10 22:02:57 följande:

Jag lät kåtheten ta över och vi knullade som djur.

Svar på tråden Så grymt sugen på en riktig MAN!