• Birgitta02

Reklamljud

Jag har helt klart problem med att plötsligt när man sitter och surfar på FL så kommer det något högt reklaminslag. Och jag vet inte hur jag skall stänga av. Jag lyssnar på webb-radion och så plötsligt blandas ljudet med nåt reklaminslag eller nåt. Ljudet är dessutom väldigt högt. Först när jag backar från den sida jag är på i FL så tystnar det. Jäkligt irriterande. Räcker det inte med all pop-upreklam ni har är, som även det är ytterst irriterande.

• Svar på tråden Reklamljud
  • Diamant

Har samma problem, hur stänger man av det??! 
    Det här är nån ny grej från senaste veckan.. 

• Birgitta02
    Diamant skrev 2015-03-12 15:46:49 följande:

Har samma problem, hur stänger man av det??! 
    Det här är nån ny grej från senaste veckan.. 

Ingen aning. Och verkar inte som om nån moderator är intresserad att besvara frågan heller. Den här sajten är till för reklam, inte för oss användare.
  • Diamant
    Birgitta02 skrev 2015-03-12 15:50:12 följande:
    Ingen aning. Och verkar inte som om nån moderator är intresserad att besvara frågan heller. Den här sajten är till för reklam, inte för oss användare.

Admins svarar ALDRIG på trådar, man får aldrig hjälp här!

Tror inte det finns några admins egentligen, utan det är EN girig person som äger sajten som inte vill lägga några av de reklampengar som rullar in på något sådant utan ha dom för sig själv ;) 

• SpanskaFlugan

Så jäkla irriterande! Särskilt när man sitter och lyssnar på något annat och så kommer den där jävla reklamen in. 

• Aniiee

Adblock, adblock, adblock......

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Forumvärd
    Birgitta02 skrev 2015-03-11 09:50:21 följande:
    Jag har helt klart problem med att plötsligt när man sitter och surfar på FL så kommer det något högt reklaminslag. Och jag vet inte hur jag skall stänga av. Jag lyssnar på webb-radion och så plötsligt blandas ljudet med nåt reklaminslag eller nåt. Ljudet är dessutom väldigt högt. Först när jag backar från den sida jag är på i FL så tystnar det. Jäkligt irriterande. Räcker det inte med all pop-upreklam ni har är, som även det är ytterst irriterande.
    Hej hej!

Jag ska höra vidare om detta!
    Vet du vilken reklam det är som ställer till det?
  • Birgitta02
    Forumvärd skrev 2015-03-14 13:42:18 följande:
    Hej hej!

Jag ska höra vidare om detta!
    Vet du vilken reklam det är som ställer till det?
    Nej, det vet jag inte. Just nu loggade jag in mig, gick in här och direkt kom reklamprat och nån musik. Hörde nåt om laptop - men kan ha hört fel. Går ur direkt ur tråden så slutar ljudet.
    Aniiee skrev 2015-03-13 22:13:20 följande:

Adblock, adblock, adblock......

Vad menar du med det? Någon knapp jag kan trycka på?

• Aniiee
    Birgitta02 skrev 2015-03-14 16:05:45 följande:
    Vad menar du med det? Någon knapp jag kan trycka på?

Ett tillägg du kan ladda ned till webläsaren så all reklam (nästan) försvinner. Från ALLA sidor (även youtube)
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Birgitta02
    Aniiee skrev 2015-03-14 16:34:34 följande:
    Ett tillägg du kan ladda ned till webläsaren så all reklam (nästan) försvinner. Från ALLA sidor (även youtube)
    Loggade in nyss och naturligtvis kom det upp ljudreklam. Så jävla irriterande. Så nu har jag laddat ner adlock som du föreslog. Hoppas det funkar. Tack!
Svar på tråden Reklamljud