• rufsig1980

Vad gillar ni tjejer för typ av porr

Har alltid trott att tjejer absolut inte gillar porr, men så fick jag reda på av en tjejkompis att så inte alls var fallet. Försökte ställa lite frågor till henne men hon ville inte riktigt vara ärlig :)

Nu är jag nyfiken på vad ni tjejer som gillar porr tittar på? Vad gillar ni mest att se på? Vad gör ni till porren, är det på samma sätt som för killar?

• Svar på tråden Vad gillar ni tjejer för typ av porr
  • Anonym (porris)

Det ät väl olika vad man gillar att se på :) Många tror nog att tjejer inte tittar och gör det de så tittar de bara på mjukporr. Men så är det inte alltid :) Jag tittar på de jag är sugen på och fantiserar om. Trekant, gruppsex, gangbang, testa vara med en annan tjej är vissa av mina fantasier ;) Vet att min tjejkomps oxå tittar och att visa inte tittar alls för det är äckligt. Många skulle nog inte erkänna att de tittar.

Vad vi gör till porren.. onanerar såklart! :P

• pojken81
    Anonym (porris) skrev 2015-03-18 09:33:44 följande:

Det ät väl olika vad man gillar att se på :) Många tror nog att tjejer inte tittar och gör det de så tittar de bara på mjukporr. Men så är det inte alltid :) Jag tittar på de jag är sugen på och fantiserar om. Trekant, gruppsex, gangbang, testa vara med en annan tjej är vissa av mina fantasier ;) Vet att min tjejkomps oxå tittar och att visa inte tittar alls för det är äckligt. Många skulle nog inte erkänna att de tittar.

Vad vi gör till porren.. onanerar såklart! :P

Kul att det finns kvinnor som uppskattar porr ;)
  • Anonym (kvalitet)

Jag tycker att det är viktigt att filmen i sin helhet är estetiskt tilltalande, några som knullar på en sunkig soffa i nån trist lokal kan få mig att tappa intresset helt. Även att skådespelarna är snygga och faktiskt har lite talang, jag måste ju tro på att de är kåta! Män i porrfilmsbranschen ser ofta riktigt sunkiga ut tyvärr Sen gillar jag lite story, men inte för mycket. Mjukporr är meningslöst.

Jag brukar ha ganska mycket åsikter om hur man hade kunnat förbättra filmerna faktiskt, ibland tänker jag att jag borde blivit porrfilmsregissör. Kan störa mig nåt enormt på att utbudet är så förbannat dåligt. Kvalitetsmässigt alltså.

• Anonym (porris)
    Anonym (kvalitet) skrev 2015-03-18 10:47:15 följande:

Jag tycker att det är viktigt att filmen i sin helhet är estetiskt tilltalande, några som knullar på en sunkig soffa i nån trist lokal kan få mig att tappa intresset helt. Även att skådespelarna är snygga och faktiskt har lite talang, jag måste ju tro på att de är kåta! Män i porrfilmsbranschen ser ofta riktigt sunkiga ut tyvärr Sen gillar jag lite story, men inte för mycket. Mjukporr är meningslöst.

Jag brukar ha ganska mycket åsikter om hur man hade kunnat förbättra filmerna faktiskt, ibland tänker jag att jag borde blivit porrfilmsregissör. Kan störa mig nåt enormt på att utbudet är så förbannat dåligt. Kvalitetsmässigt alltså.

Jag håller med dig om att kvaliteten är dålig många gånger. Tråkig miljö, tillgjorda kommentarer och stön. Man får många gånger leta för att hitta nå som passar en och som gör en upphetsad.
  • Anonym (Hmmmm)
    Anonym (kvalitet) skrev 2015-03-18 10:47:15 följande:

Fula män och dålig kvalitet. det beror troligtvis på att porren görs av män, för män. Det extremt tabubelagt för tjejer att ens andas att man gillar porr.
  • Anonym (kvalitet)
    Anonym (Hmmmm) skrev 2015-03-18 11:08:27 följande:

Fula män och dålig kvalitet. det beror troligtvis på att porren görs av män, för män. Det extremt tabubelagt för tjejer att ens andas att man gillar porr.

Nja det tycker jag inte, vi diskuterar tom porrfilmer vi sett i fikarummet på jobbet lika casual som actionfilmer eller vadsom och det är ju ingen som höjer på ögonbrynen för att jag som tjej rekommenderar en film.
  • Anonym (Hmmmm)
    Anonym (kvalitet) skrev 2015-03-18 11:15:59 följande:
    Nja det tycker jag inte, vi diskuterar tom porrfilmer vi sett i fikarummet på jobbet lika casual som actionfilmer eller vadsom och det är ju ingen som höjer på ögonbrynen för att jag som tjej rekommenderar en film.
    Det beror kanske på var man jobbar och vilka man umgås med.
  • pojken81
    Anonym (kvalitet) skrev 2015-03-18 11:15:59 följande:
    Jag vill bli anställd på ditt jobb ;)
  • Anonym (porris)

Jag jobbar inom vården, vilket domineras av kvinnor som arbetar. Tror inte det är så vanligt att man diskuterar porr på fikarasten då.  Så det beror nog på vart man jobbar och på vilket vis man är kompis med arbetskamraterna

• Neol

Känns som att det blivit mycket mer öppet och accepterat för tjejer sen porr blev så lättillgängligt via internet. Alla kan prova på att leta sig fram till sånt de gillar. Hoppas det blir mer och mer jämställt med tiden. Tror min egen porrsmak är mer lik kvinnors än traditionell porr, så mer kvinnliga porrkonsumenter är nog bra för kvalitén. Det skall vara snyggt och med stil och känsla...men då inte snyggt på ett plastigt vis.

Konsumera mer tjejer är ni snälla. Ni kan rädda den branschen och bryta ner massa gamla förlegade normer... Skål

Svar på tråden Vad gillar ni tjejer för typ av porr