• Anonym (velig)

Vilken sexuell läggning har du och när kom du på att det var så?

Vilken sexuell läggning har du och när kom du på att det var så?

• Svar på tråden Vilken sexuell läggning har du och när kom du på att det var så?
  • Anonym (Tidigt)

Hetero. Har nog vetat sen jag var typ fyra.

• Aniiee

Jag är pansexuell. Jag har alltid varit det, men inte alltid haft ordet för det. Ordet fick jag först när jag var 14.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Anonym (Bi)

bisexuell .. Typ i 4an "myste med klasskompisar inland

• fluu

Jag tänker att alla människor egentligen är bi, men att olika människor har olika stör chans/förutsättningar för att bejaka det. Så jag har väl tänkt så om mig själv, men sagt att jag är hetero eftersom jag tills ganska nyligen enbart tänt på män. Numer verkar jag dock vara bi. Jag är 22 år.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Fröken Hepburn

Jag skulle tänka på mig själv som heterosexuell, däremot har jag varit väldigt förälskad i en tjej när jag var yngre och jag vet att vi hånglade en hel del. Och blir jag väldigt nära kompis med en kvinna kan jag känna som kärlekskänslor.

Men jag har svårt att se mig ha sex med en kvinna, tycker om den manliga kroppen för mycket. Den tänder mig, kvinnokroppen är vackrare men jag blir inte tänd på en kvinnokropp.

Långt svar på en kort fråga.

• Anonym (velig)

Tack för att ni svarar jag är helt lost!

• Fröken Hepburn
    Fröken Hepburn skrev 2015-03-12 19:53:17 följande:

Jag skulle tänka på mig själv som heterosexuell, däremot har jag varit väldigt förälskad i en tjej när jag var yngre och jag vet att vi hånglade en hel del. Och blir jag väldigt nära kompis med en kvinna kan jag känna som kärlekskänslor.

Men jag har svårt att se mig ha sex med en kvinna, tycker om den manliga kroppen för mycket. Den tänder mig, kvinnokroppen är vackrare men jag blir inte tänd på en kvinnokropp.

Långt svar på en kort fråga.

När jag kom på det? När jag var kär första gången, i 3-4:an. Innan hade jag nog inte tänkt på det.
  • Tecum

Extrem hetero, har alltid varit.

Tror inte på fluus teori att alla är mer eller mindre bi.

• Anonym (velig)

Hur visste ni då?

Svar på tråden Vilken sexuell läggning har du och när kom du på att det var så?