• Melle86

Fler än jag som har PV med stort ollon?

Jag undrar om det finns fler tjejer/killar som har har en kille med stort ollon?
    Anledningen till tråden är för att jag behöver hjälp med oralsex på min PV.
    Han har ett bamse ollon , som ett stort plommon.
    Jag kan inte ge oralsex för det går inte att gapa så stort, Han vill att jag ska ta in hela men det går helt fysiskt inte.
    Har ni några heta tips så dela gärna med er

• Svar på tråden Fler än jag som har PV med stort ollon?
  • ambrosia84

Min Sambo har oxå ett mycket stort ollon , nästan 7cm på bredden

Jag var i presic samma sitts som du i början av vårt förhållande. Men det gäller att kommunicera och låta han berätta vad du kan göra istället för att få kramp i käken.
    Min sambo älskar när jag slickar runt hans ollon, stannar upp och låter tungan sakta följa kanten runt huvudet. Använd mycket saliv och hjälp till med handen.
    Är din kille omskuren?

• Melle86

Tack för svaret ambosia
    Jo jag har provat att slicka och använda händerna men han vill ha mer. Undrar om det finns någon teknik man kan använda för att få in hela ?
    Han har heltäckande förhud ganska tajt. Ibland vill han inte att jag drar tillbaka hans förhud och vill att jag ger oralsex.
    Hur är det med din sambo, är han omskuren då?

• ambrosia84

Min sambo har förhud men han går alltid med den tillbakadragen, jag tycker det är sexigt så =)
    Jag tror säker att det finns tekniker där man kan lära sig slappna av i käken du kan ju börja med att köpa en stor glass och öva på.

• Melle86
    Livserfaren999 skrev 2015-03-12 22:23:18 följande:
    Skaffa en kille med normal kuk? Min är tyvärr slapp.
    Vadå så du tycker man ska dumpa någon för lite skönhetsfel? Jag tycker det är jätte sexigt med killar som har stort ollon, bara det att jag inte riktigt klara av det när det väl kommer till kritan.

• Emma21

Har du testat om olika angreppsvinklar gör att du kan slappna av lite mer i käkarna? Minns att jag hade problem med att gapa tillräckligt tills jag bytte ställning och kunde slappna av i käkarna lite mer. Tyvärr minns jag inte vad det var för dålig ställning jag började med. Eller så har jag tränat upp käkarna. Eller både och.

• Anonym (men)

Min fd hade Och så ett mkt stort ollonet Ocj en ännu tjockare skaft. Han tyckte väldigt synd om sig själv då han aldrig fått nån riktig avsugning . Inte heller jag klarade det utan han fick nöja sig med slickningar . Vissa saker är bara mekaniskt omöjliga o då får han acceptera det.

Svar på tråden Fler än jag som har PV med stort ollon?