Nån som bloggar på bloggsida.se?
Har sista veckan inte kommit in på min blogg på bloggsida.se! Någon som vet varför? Hela sidan verkar ha slutat att existera! All blogg från flera år tillbaka... ;(
Har sista veckan inte kommit in på min blogg på bloggsida.se! Någon som vet varför? Hela sidan verkar ha slutat att existera! All blogg från flera år tillbaka... ;(
Ingen mer..?
Hej ! Jag har inte kommit in på min blogg på över en vecka ovemod.bloggsida.se, hade samma problem för ett par månader sedan, då dröjde det 3 veckor innan det började fungera. Det är svårt att få tag i dom ansvariga för Bloggen, någon som vet hur man får tag på dom ansvariga ?
Mvh Owe Modigh
Jag har oxå haft svårt att komma in på bloggsida.se i omgångar men nu verkar hela servern lixom vara borttagen. Borde ju finnas nån info nånstans tycker man. Det borde vara många som berörs.
Har det löst sig för er? Jag vill ta bort min blogg men det går ju inte när jag ALDRIG kan logga in. Så irriterande!
Nej samma här bintan. Värdelös sida..
Har haft tre bloggar där,men sent idag på eftermiddagen såg jag något från maj förra året att Bloggsida.se skulle säljas! Har inte kunnat komma in på flera månader och fick aldrig något svar när jag skrev till kundtjänst och det gick inte alltid att skicka något meddelande..
Så mao har blogginläggen från 80000 användare gått upp i rök!? Eller finns dom kvar?? Någon som har någon aning???