Gina Tricot, har de små kläder? Vad anser ni?
Drar typ S-M beroende på klädesplagg men på Gina Tricot idag så verkade kläder något mindre! Är det så? Är inte så van att handla där.
Drar typ S-M beroende på klädesplagg men på Gina Tricot idag så verkade kläder något mindre! Är det så? Är inte så van att handla där.
Nä, det är inget särskilt med deras storlekar. Men olika material kan ju skilja sig.
Jag har funderat på samma sak haha! Har minimala axlar, men var tvungen o ta en M på nya jackan ;D
Japp, supersmå kläder. Måste gå upp 2 storlekar för att komma i kläderna där.
Ok två av tre håller med! Får se om fler svarar! Köpte byxor i stl 38 o de är tajta. Orkade inte prova just dom men tyckte även att de andra kläderna jag provade var små. Är ju "tant" på 40 år o ska kanske inte handla där haha! Kanske inte kläder för kvinnor med höfter som fött flera barn
Jag har slutat handla där efter att ha blivit besviken så många gånger. För mig känns det som det är en affär för tonåringar just med tanke på storlekarna.
40 år gammal och älskar Gina! Köper alltid jeans där för dom sitter som en smäck!
är kurvig och har stora bröst. har inte mer än 30 i tumstorlek i jeans men måste ha 40-42 i toppar . Kan köpa M i dom flesta fall . Ska jag köpa en skjorta eller blus eller något bör jag verkligen prova.
Vissa plagg kan vara mycket små hur stor storlek man än tar men i dom flesta fall funkar det att köpa kläder där hur lätt som helst.
Ja deras kläder är minimala. Jag har L i vanliga fall men kan inte ens få på mig deras XL o när jag klagade så sa säljaren själv att deras kläder är små i storlekarna......
Jag har s där men m på andra ställen
Ja dem är små och känns som kläderna är mer anpassade för tonårskroppar. Har normal M på dem flesta butiker men på Gina så funkar ju knappt XL. Efter att jag fått barn så vart det egentligen en ganska dålig butik då man varken kan ha höfter eller stora tuttar för att få plats.
Ja! Små storlekar men fina kläder dock :)