Spola äggledarna?
Någon som spolat äggledarna och vill dela med sig av den erfarenheten?
Fick instruktioner om att ringa vid mensens första dag och boka tid.
Spolar de när man har mens?
Gör det ont?
Kan man jobba dagen efter?
Någon som spolat äggledarna och vill dela med sig av den erfarenheten?
Fick instruktioner om att ringa vid mensens första dag och boka tid.
Spolar de när man har mens?
Gör det ont?
Kan man jobba dagen efter?
Inte ont, men jäkligt obehagligt.
Tog det lång tid?
Inte ont, men jäkligt obehagligt.
För mig tog det inte länge men däremot för min kompis. Hon tyckte att det gjorde jätteont och hon ville avbryta flera gånger. Hon är väldigt känslig av sig dock.
De spolar efter mensen, och det känns som mensvärk typ... tar inte värst lång tid heller, man kan vara lite omtöcknad men kan abdolut jobba efter...
Där ser man, ja alla är ju olika. Jag har alltid tyckt att det är obehagligt med gynundersökningar, man kanske kan få något lugnande?
För mig tog det inte länge men däremot för min kompis. Hon tyckte att det gjorde jätteont och hon ville avbryta flera gånger. Hon är väldigt känslig av sig dock.
Okej, tack bra svar :)
De spolar efter mensen, och det känns som mensvärk typ... tar inte värst lång tid heller, man kan vara lite omtöcknad men kan abdolut jobba efter...
Du får ta värktabletter innan som ska verka en stund först.
Spolningen tar någon minut bara. Slappna av så mycket du kan, helt avslappnad.
Jag kände inte av spolningen alls.
Nej, du har inte mens när du gör det.
Det är jätteviktigt att spola före äl för annars riskerar man att spola ut ett befruktat ägg!
Det hade ju varit fruktansvärt!!
Det är jätteviktigt att spola före äl för annars riskerar man att spola ut ett befruktat ägg!
Det hade ju varit fruktansvärt!!
Var som lite molande mensvärk typ tyckte jag.
Gick fort,kändes knappt. Kände inget efteråt heller.
Härligt!! Hoppas jag får samma erfarenhet!
Gick fort,kändes knappt. Kände inget efteråt heller.