• Anonym (Undrande)

Hur många orgasmer är det normalt att få? Hur många kan man få?

Jag har hört från en man att hans fru får 7-13 orgasmer per kväll. Det första jag tänker på är att hon måste ju fejka. Eller kan man få så många?? Jag har fått max tre under en sexakt. Hur många har ni fått?

En tjej i gymnasiet sa att hon fick 13 stycken. Då sa vi att hon ljög. Men fick hon det eller visste hon inte hur en orgasm kändes kanske?

• Svar på tråden Hur många orgasmer är det normalt att få? Hur många kan man få?
  • audio

Upp till 10 ggr vid ett tillfälle, annars 3, normalt sett 1 ggr. Beror på vem man är med , dagstämningen mm. 1 ggr är lagom för mig, vid 3 är man ganska slut och efter 10 ggr helt fucking lost.

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2015-03-15 20:58:27 följande:

Jag har hört från en man att hans fru får 7-13 orgasmer per kväll. Det första jag tänker på är att hon måste ju fejka. Eller kan man få så många?? Jag har fått max tre under en sexakt. Hur många har ni fått?

En tjej i gymnasiet sa att hon fick 13 stycken. Då sa vi att hon ljög. Men fick hon det eller visste hon inte hur en orgasm kändes kanske?

Vissa kan få många. Hur många vet jag inte.

Jag själv kan dock bara få en. Eller rent teoretisk kanske två men då får jag kämpa järnet för den andra och vara riktigt på gröten. I vanliga fall blir jag väldigt känslig (för känslig) efter första och det kan hålla i sig upp till 24 tim. Så en om dagen på sin höjd, haha.

Jag tror att de flesta får en (många får ju dessutom ingen alls) och att de som får fler är lyckligt lottade
  • Anonym (Undrande)

Jag blir också väldigt känslig efteråt. Hur känns det för er som kan komma så många gånger då? Jag gör också skillnad på små och stora orgasmer. En liten som håller på i en kort stund med svaga sammandragningar och en stor som håller på en längre stund med kraftiga sammandragningar. Tänker ni också så?

Har ni några tips på hur man kan få fler?

• Anonym (Mmmm)

Min älskare kan ge mig tio orgasmer på rad och han ger sig inte heller förrän jag är helt slut....   

Det minsta jag fått i hans sällskap är fyra stycken, men det berodde mest på att det var ont om tid. 

• Angel D

Jag kan få riktigt många under ett samlag, antingen på raken eller utspridda. Ibland är dom mindre intensiva ibland mer intensiva. Jag har slutat räkna dom, min man likaså. Huvudsaken är ju att man har det skönt.

Fullt möjligt att tjejen du nämnde fick tretton stycken. Läs på lite om multipla orgasmer.

Håller med audio: Efter fler än tre blir man slutkörd på ett bra sätt, efter fler än tio är man helt väck, hyperventilerar man dessutom och blir hög på syre samtidigt så är det ett jävla rus när man kommer och det har hänt att jag skrattat hysteriskt under tiden. Efter en sådan omgång tar det ett tag innan man landar igen.

• Anonym (Tjej)

Har fått två någon enstaka gång, i vanliga fall bara en!

• Anonym (Alla är vi olika)

En normalt.

Har fått max tre, men fick kämpa då. Har aldrig fått en orgasm utan att själv ta på mig själv.

Får ni orgasm (tjejer) av bara penetreringen?

• audio
    Anonym (Undrande) skrev 2015-03-15 21:13:31 följande:

Hur känns det för er som kan komma så många gånger då?

Olika men som oftast många kraftiga sammandragningar och som sagt helt färdig efteråt. Samma som en gång, men mycket mycket tröttare. Jag är glad om det räckte med 1 ggr men det är kroppen som styr.
    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym
    Anonym (Alla är vi olika) skrev 2015-03-15 21:18:31 följande:

En normalt.

Har fått max tre, men fick kämpa då. Har aldrig fått en orgasm utan att själv ta på mig själv.

Får ni orgasm (tjejer) av bara penetreringen?

Kan inte komma av endast penetrering så "hjälper till"
  • Anonym (Undrande)

Jag får inte orgasm av bara penetrering. Det måste finnas en viss beröring av klitoris.

Så ni finns, ni tjejer som det går så många gånger för. Jag ska läsa på om multipla orgasmer. Jag känner mig lite avundsjuk nu

Svar på tråden Hur många orgasmer är det normalt att få? Hur många kan man få?