• Tufftomat

Ang reklam på sin bil.

Jag har nyligen separerat och ekonomin har kraschat.
    Detta innebär att jag måste flytta till billigare boende vilket är helt OK.
    Problemet är att jag måste kränga kärran också.
    När jag räknat efter så är detta ett nerköp eftersom jag är jävligt nöjd med bilen jag har, den har minskat i värde, och jag är inte ens i närheten av kostnaderna för 10000 mila service, helrekond + övrigt som hör till när man ska sälja bil.

Men av en händelse så kom jag in på en internetsida för bilreklam, dvs att man som privatperson kan sätta företagsloggor på kärran för en skälig månadspeng.
    (allt från 150kr/m för en minimal dekal i ett fönster till tusentals kr/m om man pryder sidorna på bilen).
    Denna reklam är lätt att ta bort (någon typ av plastfilm, sticker) och lämnar inte märken.

Är det någon som har erfarenhet av detta koncept?
    Fungerar det?

• Svar på tråden Ang reklam på sin bil.
  • DrSnuggels

Jag har inte någon erfarenhet men är nyfiken på vad det är för något. Kan du lämna ut adressen så att man kan få kolla.

• teletubbie

jag har bara gott om sånt att säga för att jag har haft lite sponsring och samarbete med lite förtag och så och har man en stor bil typ en kombi eller van av något så kan du ju tjäna fina pengar (spara dina pengar) på att göra så där . vid minsta osäkerhet så är det ju bara att maial om dom och fråga allt du vill veta .med sponsring och sånt jag hade så fick jag ju via den vägen rabatter och sånt.

• Mattel

Svenskbilreklam var med i västeråstidningen och GP häromdagen med folk som tjänade 1500 kr i månaden för att köra med reklam åt dem

Svar på tråden Ang reklam på sin bil.