• superman1

bröllopsklänning online... hjälp!!

Hej!

Jag går runt och har lite småpanik.. jag vill jättegärna ha en vacker bröllopsklänning men min budget är inte så stor :(

Jag har kollat runt på nätet och där finns så många vackra klänningar!! Men jag ör riktigt orolig över att det kan vara ett misstag att köpa på nätet då jag läst om att de kan bli fel..

Skulle ni som är supernöjda med era klänningar skicka ett foto på klänningen samt länken till vart ni köpt klänningen?

Jag vore oerhört tacksam för hjälpen!

• Svar på tråden bröllopsklänning online... hjälp!!
  • Alfonsmamman

Hej.

Jag köpte min från uuknot.com. Motsvarade inte riktigt förväntningarna utifrån bilden. Men fortfarande fin. Dock var den för stor trots att jag skickat mina mått. Vet inte om det är jag som mätt galet. Den kostade mig 1900kr inkl frakt men har nu fått lämna in till skräddare för ca 2500kr. Där är den nu och jag väntar med spänning på att den ska bli klar. Vi gifter oss den 13 Juni och jag vill ju inte helst lägg ut pengar på ytterligare en klänning om inte det här blir bra. Så lite krångel har det varit men ändå okej i det totala priset då som blir 4400kr förutsatt att den nu blir som jag önskat.

Lycka till. Lägger in en bild här om ca 3 veckor när jag hämtat den från skräddaren.

/ Emelie

Svar på tråden bröllopsklänning online... hjälp!!