• Anonym (Väntar på ditt svar)

Vad gillar Du fisting?

Berätta om din bästa fisting fisting-upplevelse!
    Motivera varför Du älskar eller ogillar fisting...

Dina synpunkter kommer att vara till nytta för oss som inte vet och kanske vill prova!!

Tack för Dina synpunkter

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gillar Du fisting?
  • pingvin88

Jag har inte provat och vill heller inte göra det. Fanns inget sånt alternativ.

• Anonym (.)

Prövat vaginalt och är likgiltig inför det, men ställt upp några enstaka gånger för att han gillar det.

• Ztarduzt

Finns inget direkt svar som passar mig. Provat vaginal fisting men kan inte säga att jag varken hatar eller älskar det.

Kan väl säga att det är obekvämt med för lite glidmedel.

• Pentra
    pingvin88 skrev 2015-03-16 14:35:33 följande:

Samma här.
  • Anonym (i)

Har ej prövat fram eller bak men detta har blivit jätte stort har fått frågan en massa gånger av olika män genom åren

• Anonym (Mr Smooth)

Har blivit fistad av min sambo några gånger nu och det är galet skönt. Hennes händer är lagom stora så det är inga problem med lite glidmedel. Jag fistar henne också (vaginalt) ibland men det är inte alltid det funkar. Det behövs mycket glidmedel och att hon är "på rätt humör", för jag har ganska stora händer. Vi gillar det och tänder på lekar med riktigt stora dildos också. Vi har pratat om anal och dubbel fisting också, men inte kommit till skott ännu.

• Anonym (onödigt)

Har inte provat och vill inte heller.

Har heller aldrig fått det föreslaget, känns som om min generation har lite mer realistiska förväntningar på vad människokroppen är gjord för att njuta av, en vanlig dag.

(men sen finns det säkert undantag också för det gör det alltid.)

• Anonym (Dom)

Mm, jag älskar det, att hålla någon annans njutning så i sin hand bokstavligen är en riktig turn-on.

• fluu
    pingvin88 skrev 2015-03-16 14:35:33 följande:
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (anonym)

Vad gör man där inne?

Svar på tråden Vad gillar Du fisting?