• Anonym (Kniperskan)

knipövningar succé för sexlivet?!

Att göra knipövningar för att stärka bäckenbottenmuskulaturen är ju bra för att motverka risken för urinläckage, helt med där. MEN jag har ofta läst att dessa övningar också ska göra under för sexlivet och njutningen. Hurdå, Undrar jag? På vilket sätt? Hur ökar starka bäckenbottenmuskler min njutning? Måste jag göra något särskilt under sexakten för att det ska bli skönare? Hur gör/tänker ni??

• Svar på tråden knipövningar succé för sexlivet?!
  • Anonym (starka)

Alla män gillar när man kniper om! Tricket är att Du ska knipa när han juckar ut! Köp knipkulor och gå runt med, aktiverar både det ena och andra, Du kommer få starkare orgasmer ju mer Du tränar! musklerna blir starka och läckage kan förebyggas!

• Anonym (H)

En fråga: är det jobbigt att gå runt med kulor i sig? Trillar dom inte lött ut? Skaver?

• AnnaZL

Jag föredrar att göra knipövningar genom att få många orgasmer. Roligare än att bara gå omkring och knipa.

• Anonym (hållkäftenbara!!)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-03-19 10:43:39 följande:

Knipövningar är något som alla fikus killar här måste göra ofta.
    Mer kvinnligt och bögigt forum får m,an leta efter.

Tror flera killar här som har flickvän innerstinne är fikusar, de låter brudarna sätta på dem.

Tror fan att det är killar de vill ha, jävla bögar

ytterligare en forumtråd du förstör med din inskränkta snedvridna världsbild.
    har du inget vettigt att tillföra en diskussion kan du lika gärna hålla käften!

Till TS och andra normala människor:

ju starkare bäckenbotten du har som kvinna desto starkare/intensivare orgasm upplever du.

nej det skaver inte att ha kulor. inte enligt min sambo iaf. hon går gärna omkring med dom som en uppvärmning (och en annan gillar det då man vet att hon njuter när man lagar mat.. ;)
    vi har även rätt ofta sex med kulor. detta kan vara jobbigt första gångerna för både kille och tjej då kulorna kan lägga sig fel.. så vad du än gör se till att killen inte pumpar på för hårt när ni har kulorna inne. ;) 
  • Anonym (Kniperskan)

Halleluja!!!!!

Har precis upptäckt grejen med knipövningar och knipkulor!!!!

La mig på badrumsgolvet, förde in kulorna och försökte knipa runt dem. När jag samtidigt drog lite i snöret kände jag ÄNTLIGEN att mina muskler fungerar eftersom kulorna var svåra att dra ut när jag knep. Däremot gled de ut när jag inte knep. Kände lätt hur slidmusklerna knep om kulorna. Utan kulor har det varit mycket svårare. Uthållighetsträningen var också mycket lättare!! Efter mitt träningspass klittrade jag samtidigt som jag knep om kulorna. Efter 30 sekunder kom jag hårt!!!

Nästa utmaning är att klara att knipa fast benen är brett isär och inte i 90 graders vinkel med låren ihop....

Hur som helst. Ikväll är jag lycklig!!

• Anonym (starka)
    Anonym (Kniperskan) skrev 2015-03-23 22:01:43 följande:

Halleluja!!!!!

Har precis upptäckt grejen med knipövningar och knipkulor!!!!

La mig på badrumsgolvet, förde in kulorna och försökte knipa runt dem. När jag samtidigt drog lite i snöret kände jag ÄNTLIGEN att mina muskler fungerar eftersom kulorna var svåra att dra ut när jag knep. Däremot gled de ut när jag inte knep. Kände lätt hur slidmusklerna knep om kulorna. Utan kulor har det varit mycket svårare. Uthållighetsträningen var också mycket lättare!! Efter mitt träningspass klittrade jag samtidigt som jag knep om kulorna. Efter 30 sekunder kom jag hårt!!!

Nästa utmaning är att klara att knipa fast benen är brett isär och inte i 90 graders vinkel med låren ihop....

Hur som helst. Ikväll är jag lycklig!!

Låter underbart! Sköna stunder i sikte!
  • Anonym (lis)
    Anonym (hållkäftenbara!!) skrev 2015-03-19 11:34:43 följande:
    ytterligare en forumtråd du förstör med din inskränkta snedvridna världsbild.
    har du inget vettigt att tillföra en diskussion kan du lika gärna hålla käften!

Till TS och andra normala människor:

ju starkare bäckenbotten du har som kvinna desto starkare/intensivare orgasm upplever du.

nej det skaver inte att ha kulor. inte enligt min sambo iaf. hon går gärna omkring med dom som en uppvärmning (och en annan gillar det då man vet att hon njuter när man lagar mat.. ;)
    vi har även rätt ofta sex med kulor. detta kan vara jobbigt första gångerna för både kille och tjej då kulorna kan lägga sig fel.. så vad du än gör se till att killen inte pumpar på för hårt när ni har kulorna inne. ;) 
    Vill du berätta om hur det är att ha sex med kulor i? Vad är poängen liksom. 
    Har själv ofta jadeägg i mig men har ännu inte haft sex samtidigt.
  • Anonym (hållkäftenbara!!)
    Anonym (lis) skrev 2015-03-24 12:07:39 följande:
    Vill du berätta om hur det är att ha sex med kulor i? Vad är poängen liksom. 
    Har själv ofta jadeägg i mig men har ännu inte haft sex samtidigt.
    vi läste om det på nått forum och testade. första gången var det lite speciellt. går liksom inte "trycka på" utan ta det lite lugnt och känn er framåt. det var häftigt. sambon fick orgasm utav enbart penetration (vilket inte är så vanligt för sambon iaf) 
Svar på tråden knipövningar succé för sexlivet?!