• audio

Den värsta kommentaren du fått höra ?

Vad eller vilka är bland dom värsta kommentarerna du fått i det verkliga livet ?
    Du behöver inte beskriva omständigheterna om du inte vill, bara kommentaren.

Jag har bla. fått höra:

"Du har ett minne som en guldfisk""Du är äcklig"
    "Du ser löjlig ut när du är arg"

Självklart har jag fått höra långt värre, men kan inte komma ihåg allting. Flört

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Svar på tråden Den värsta kommentaren du fått höra ?
  • Dr Nail

Ho ho ho! Jag har fått höra massor :) hot om våld i stil med "vill du dö?" är inte trevliga i stunden, dock inte särskilt jobbiga att minnas. Negativa kommentarer angående mitt arbete brukar kännas värst och stanna kvar längst. Även fast jag är relativt bra på att skita i sånt. Avtrubbad.

• Starka

Näää va synd art de blivit så här... Du som var så smal o snygg innan du blev sjuk

Tack!! Känns jättebra att få höra pucko!!

Eller men Gud!! Va har hänt du ser ju helt nergången ut

Ibland undrar man hur folk tänker....

• tankfull
    Starka skrev 2015-03-18 08:57:50 följande:

Näää va synd art de blivit så här... Du som var så smal o snygg innan du blev sjuk

Tack!! Känns jättebra att få höra pucko!!

Eller men Gud!! Va har hänt du ser ju helt nergången ut

Ibland undrar man hur folk tänker....

Ja, det var verkligen otroligt dumma kommentarer! Låter nästan som att det ligger lite avundsjuka bakom..? Kommentaren "Vad du ser trött ut!" är ju också en klassiker. "-Ja, jag vet att jag ser trött ut men nu när du har piggat upp mig så mår jag mycket bättre!" Tack för den, liksom. Vad är meningen med såna kommentarer?
  • Fjäril Vingad

En kille jag dejtade blev helt knäpp när jag gjorde slut, och han mordhotade mig och barnen. Det värsta var dock när han kallade min son för missfoster (min son är autistisk).

Idiot till karl. Polisanmälde äcklet, men det lades ner i brist på bevis.

• SandraP81

Butiksbiträde till mig: "Oj kommer du nu igen! Jag trodde nästan inte jag skulle få se dig här igen på ett tag! Trodde du låg på förlossningen nu!"

Jag var inte gravid... Bara lite putmage.

• Miissy

Jag blev nog mest överraskad av denna kommentaren och har fått höra värre men denna är den jag kommer ihåg tydligast. Satt med ett par vänner och några bekanta och så säger en kille till mig - ''Det är synd att du är en typisk blond tjej för du ser jävligt bra ut. Man har ju ingen användning av dig efteråt''

Haha, han fick en smäll!

• audio

Å hjälp, vilken värld lever vi i ?
    Helt otroligt vad folk kan klämma ur sig. 

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • tankfull

Kommentaren "Du är ful när du gråter" är ingen höjdare heller. Har sluppit den själv dock.

• Rafael90

Efter att jag klagat på illamående: "Du är väl inte gravid? Nej, vad säger jag... ingenting skulle kunna leva i dig."
    Jag var gravid och fick missfall bara nån vecka senare.

• Jorunn2

Om du gör om den här i ett ämne där man får vara anonym, så får du fler svar.

Svar på tråden Den värsta kommentaren du fått höra ?