Orkar inte med bonusarnas mamma
Har haft ett långt förhållande med min man och funnits i mina bonusars liv i 8 år. Vi har gemensamma barn och trivs väldigt bra tillsammans. Men hans ex som är mamma till barnen är hemsk. Och hon ger sig inte, hon blir helt omöjlig när hon ex är singel mellan pojkvänner, men hon är hemsk annars med. Hon håller inga avtal gällande barnen, bråkar om det mesta, tokreagerar när vi fick våra egna barn och skickar elaka sms och muckar gräl samma sak när vi gifte oss och när vi åker någonstans. Hon är supersvartsjuk. Förr var det tom om jag bakat och fyllt frysen. Eller kylen så ville hon ha pengar av maken för att köpa saker så hon skulle få samma. Jag trodde det skulle bli bättre med åren men hon är hemsk fortfarande, nu är vi mitt i en flytt och hon är i full fart och muckar på allt, gamla avtal gäller inte, hon testar allt, hotar maken med maktord osv. Han är helt slut och alla i vår familj blir lidande. Hon är en mörk skugga som försöker trasha varenda ögonblick av lycka, det är fruktansvärt och ibland undrar jag varför jag är här kvar. Ska mitt liv kantas av denna störda människa. Gud, jag trodde att barnen skulle vara problemet eller det man skulle fokusera på, men i hennes värld så är de bra verktyg att använda mot pappa. Usch så många tårar man fällt över henne och de stackars barnen.