• Karinkarin2015

Gravid fortfarande efter abort

Hej jag gjorde en abort för 8 veckor sedan och jag gick till barnmorskan för två veckor sedan för jag hade fortfarande fått posetiva gravtest då men gick dit tog ett test var negativt så då trodde jag på det.

Förra veckan fått som hug i nederdelen av magen små fladder illningar och stickningar. Men har Även humörsvängningar och matnoja o huvudvärk större bröst sen några veckor tillbaka.

Fått en tid den 30 för att kolla upp så det inte är en infektion eller något liknande men har även kännt som små tickande buffar på sidan av magen.

Är isf i v 15 nu.

Kan de hända att jag fortfarande är gravid?

• Svar på tråden Gravid fortfarande efter abort
  • Karinkarin2015
    myr skrev 2015-03-21 07:21:30 följande:

Gravid igen?

Jag har ångrat aborten och vill testa igen så hade sex förra veckan igen men känns konstigt att alla dem symptomen skulle komma då
  • jmynt

Det händer ju, men inte ofta. .....det är ju bara ett ultraljud som kan visa säkert. Om du ligger på rygg när fu är kissnödig kan du känna på magen precis ovanför blygdbenet om du kan känna livmodern. I övrigt är det ju inte så mycket att göra än att vänta och se. Berätta gärna hur det går sen och stort lycka till!

• Karinkarin2015
    jmynt skrev 2015-03-22 15:27:24 följande:

Det händer ju, men inte ofta. .....det är ju bara ett ultraljud som kan visa säkert. Om du ligger på rygg när fu är kissnödig kan du känna på magen precis ovanför blygdbenet om du kan känna livmodern. I övrigt är det ju inte så mycket att göra än att vänta och se. Berätta gärna hur det går sen och stort lycka till!

Jag vill veta nu orkar inte vänta i 1 vecka till..

Jag fick igår en slemmigtråd när jag torkade mig som det var bruna fläckar på sökte på de och fick fram en bild som det exakt såg ut som.

Kan de vara nå tecken aldrig haft en sån slemmig tråd någongång förut lägger in bilden här under om det går

• jmynt

Ser ju ut som delsr av slemproppen isf. Men det är det ju lite väl tidigt för om du fortfarande skulle vara gravid. Det kan ju vara hormoner som spökar med....förstår att du vill veta nu det är ju inte så kul att gå och grubbla och undra

Svar på tråden Gravid fortfarande efter abort