• TessOphira

    Biverkningar Menopur

    Hej. Jag är uppe i min 3e dag med menopur och mår så fruktansvärt illa. Min läkare sa att lite illamående var normalt men jag kan knappt röra mig utan att känna att det är nära på att jag spyr.

    Är det fler som reagerat såhär starkt på menopuren eller är jag bara klen ;)


    Every saint has a past, and every sinner has a future - accordingtoophi.blogspot.se
  • Svar på tråden Biverkningar Menopur
  • Strato

    Hej!

    Jag är på dag 9. Jag har bara haft ont i huvudet fram till idag. Idag har jag värk, lite illamående och en liten liten blödning.

    Det finns ju risk för överstimulering, ring 1177 kanske?


    TessOphira skrev 2015-03-22 15:18:28 följande:

    Hej. Jag är uppe i min 3e dag med menopur och mår så fruktansvärt illa. Min läkare sa att lite illamående var normalt men jag kan knappt röra mig utan att känna att det är nära på att jag spyr.

    Är det fler som reagerat såhär starkt på menopuren eller är jag bara klen ;)


  • TessOphira
    Strato skrev 2015-03-22 15:41:48 följande:

    Hej!

    Jag är på dag 9. Jag har bara haft ont i huvudet fram till idag. Idag har jag värk, lite illamående och en liten liten blödning.

    Det finns ju risk för överstimulering, ring 1177 kanske?


    Jag har väldigt kraftfulla äggstockar så överstimulering är jag medveten om men detta känns inte som dom förklarade det. Idag har jag lite smärta som påminner om ägglossningsvärk så det verkar ju fungera iaf. ska ringa min läkare i morgon och se vad man kan göra 
    Every saint has a past, and every sinner has a future - accordingtoophi.blogspot.se
Svar på tråden Biverkningar Menopur