• Emmakarlson

    Ullared

    Tänkte fråga er som varit på Ullared och köpt barnsaker.

    Vad har ni köpt? Vad var värt att köpa? Hur var kvalitén?

    :)

  • Svar på tråden Ullared
  • Fjärrkontrollen

    Köpte en del när jag väntade min son. Lakan till spjälsäng, mams bröstpump, mamflaskor, nappar, mammalegginings, amnings bh, kudde till vagnen, lite babykläder ect. Lakanen och kudden är bra kvalité Amy ekologiska och mam är ju mam så på det stora hela tycker jag att jag fyndade rätt bra :)

  • Lindsey Egot the only one

    Mitt emot påslakanen finns täcke och kudde både till spjälsäng och vagga/vagn

  • honeydew

    Var där igår och kollade på barnavdelningen en snabbis. Förutom alla babysaker så har de en stor leksaksavdelning, mycket lego, duplo, spel, pussel, uteleksaker, böcker, pysselsaker.

    Klädavdelningen var sådär tyckte jag (kollade främst på flickavdelning strlk 92-128), lite tråkigt utbud och inte så värst mycket. Fast kom ju ändå hem med strumpor, trosor, strumpbyxor m.m. inte hunnit testa än dock.

  • Fjärrkontrollen
    Emmakarlson skrev 2015-03-23 08:10:57 följande:

    Tack för alla svar! Känns ändå som att det är vart att åka :)


    Ska dit om ett par dagar igen, kan rapportera då :)
  • Emmakarlson
    Fjärrkontrollen skrev 2015-03-23 09:09:58 följande:

    Ska dit om ett par dagar igen, kan rapportera då :)


    Åh ja! Det vore toppen! :)
  • Lindsey Egot the only one

    Bilderna är ifrån tisdags från babytollbehörsavdelningen. Innan den är det leksaker. Ligger i entréplan. Barnkläderna ligger på övervåningen efter herrkläderna, rulltrappa eller hiss upp vid herrsportkläderna. Prisvärda kläder men body är inte av bästa kvalitén. Köper jeans till barnen samt linneklänningar och koftor till dottern på 8 månader.

  • Emmakarlson
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-03-23 11:27:22 följande:

    Bilderna är ifrån tisdags från babytollbehörsavdelningen. Innan den är det leksaker. Ligger i entréplan. Barnkläderna ligger på övervåningen efter herrkläderna, rulltrappa eller hiss upp vid herrsportkläderna. Prisvärda kläder men body är inte av bästa kvalitén. Köper jeans till barnen samt linneklänningar och koftor till dottern på 8 månader.


    Tack för bilderna!! :D 
Svar på tråden Ullared