• Svar på tråden "12 föräldrar som kanske inte borde vara föräldrar".
  • Lindsey Egot the only one

    Hahaha......

    Det finns folk till allt

  • Aniiee
    Vassochtaggig skrev 2015-03-22 22:29:20 följande:

    Nej, jag är så skinntorr och skittråkig att jag inte roas när barn förnedras eller gör sig illa/far illa.


    Agreed.....
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Pescetarian
    Vassochtaggig skrev 2015-03-22 22:29:20 följande:

    Nej, jag är så skinntorr och skittråkig att jag inte roas när barn förnedras eller gör sig illa/far illa.


    Aniiee skrev 2015-03-22 22:51:55 följande:

    Agreed.....


    Bild två: Barner tycker säkert att det är skitkul att sitta gömd bland alla varor.

    Bild fyra: Det där är inget elstängsel.

    Bild fem: Kul grej!

    Bild sju: Hon är förmodligen på väg att rikta kameratelefonen mot bebisen för att ta en bild när sköterskan håller upp bebisen.

    Bild tio: Ungen lever.

    Bild elva: Jakt tillhör vår dåtid och nutid.

    Bild tolv (en omtalad bild): Tjejen är äldre än vad hon ser ut att vara.

    Det roliga i länken, är ju alla finurliga kommentarer. Speciellt de under djuret i gungställningen.
  • Vassochtaggig
    Pescetarian skrev 2015-03-22 23:04:51 följande:
    Aniiee skrev 2015-03-22 22:51:55 följande:

    Agreed.....


    Bild två: Barner tycker säkert att det är skitkul att sitta gömd bland alla varor.

    Bild fyra: Det där är inget elstängsel.

    Bild fem: Kul grej!

    Bild sju: Hon är förmodligen på väg att rikta kameratelefonen mot bebisen för att ta en bild när sköterskan håller upp bebisen.

    Bild tio: Ungen lever.

    Bild elva: Jakt tillhör vår dåtid och nutid.

    Bild tolv (en omtalad bild): Tjejen är äldre än vad hon ser ut att vara.

    Det roliga i länken, är ju alla finurliga kommentarer. Speciellt de under djuret i gungställningen.
    Det roliga var tänkt att vara 12 föräldrar som kanske inte borde vara föräldrar eftersom de utsätter sina barn för någon form av fara. Tycker fortfarande inte att det är en rolig idé.
  • Pescetarian
    Vassochtaggig skrev 2015-03-22 23:08:59 följande:

    Det roliga var tänkt att vara 12 föräldrar som kanske inte borde vara föräldrar eftersom de utsätter sina barn för någon form av fara. Tycker fortfarande inte att det är en rolig idé.


    Du missar ju poängen. Läs kommentarerna under varje bild.

    Jag har flertalet bilder på mitt eget barn, som man lätt skulle kunna skriva roliga och passande kommentarer till.

    Kommentaren under bilden med gungställningen är ju genial!
Svar på tråden "12 föräldrar som kanske inte borde vara föräldrar".