Skapat sexpress?
Hej!
Jag ska försöka sammanfatta mig kort men hoppas någon annan varit i samma sits!
Jag bor förnärvarande med min tjej, vi har varit sambo i runt 4månader( tillsammans in1år )! Vårt förhållande överlag funkar väldigt bra, vi är inte 100% lika men vi pratar om allt och funkar trots detta väldigt bra!
Nu när man bott tillsammans ett tar har man också lärt känna mer av hennes personlighet och har insett att min flickvän har ett otroligt stort kontrollbehov, vilket har visats på flera sätt, oftast lyckas jag vände hennes tankespöken och får henne att inse att man inte alltid kan ha 100% kontroll eller så släpper vi något som kommer upp! Men nu har vi kommit till en punkt där jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig!
Jag har en väldigt hög sexdrift och har väl själv insett att den ibland är lite för hög, ungefär som en tonåring om jag skulle få beskriva den själv!
Jag har också varit med fler än henne och vi har pratat om allt detta! Men nu har detta gjort att hon har fått en extrem sexpress!
Jag fattar själv att man måste släppa sexet för att hon ska få bort sina tankespöken. Men det har gått så långt att jag ibland inte får röra henne eller får en chans till att jävlas med henne för hon då direkt tror jag vill ligga! Så jag har försökt med det mesta kyssa henne intensivt för att sedan sluta! Men jag känner att jag inte kommer någonstans och får istället sämre självförtroende och känner mig vissa gånger inte älskad som jag brukade göra!
Vi har pratat om detta och hon säger själv att hon ska försöka skärpa sig. Sist vi hade sex började hon gråta för hon kände att hon inte var god nog för mig. Så jag förstår att hon har hamnat i en ond cirkel. Jobbiga för mig är bara att jag inte varit med om detta innan och har nu när det varit såhär lättare för att bli svartsjuk vilket jag själv hatar! Men har svårt för att känna mig bekräftat i dagens läge! Så självklart fattar jag också varför jag känner svartsjuka nu från ingenstans!
Men frågan är hur ska jag gå tillväga för att min tjej ska släppa sina tankar? ( kan tillägga att de gånger hon tar intiativet verkar problemen vara borta och att när vi pratat om detta har jag fått höra att jag aldrig försöker ). Men tillslut när man försöker och blir avvisad för det inte är rätt läge, så är det väldigt svårt att nå fram!
Hoppas att någon känner igen sig, och vill diskutera liknande saker eller komma med tips!