• änglam­amma20­15
    Äldre 25 Mar 10:48
    5352 visningar
    5 svar
    5
    5352

    Jag blev en änglamamma i lördags.

    Jag blev  en änglamamma i lördags kan inte fatta att det har hänt mitt älskade lilla barn fick inte se dagens ljus, Va gången i v 10 men först i vecka 16 jag fick blödningar och det visade sig när jag  åkte in att jag  fått missfall och även  att jag hade infektion i kroppen,Jag räknade ut att det skulle blivit en liten Nova fick veta av kuratorn att fostret kommer kremeras sen skickas den hit till kyrkogårdsförvaltningen.V ha valt att i stället för att den lilla ska ligga på minneslunden ska den ligga i familjegrav.Känns så jobbigt är mitt första missfall hade längtat efter att få bli mamma igen så händer detta, Finner inga ord för det som hänt, Vill bara gråta mår inte alls bra.Kuratorn säger jag måste ge mig tid att sörja.Hur lång tid tog det för er andra mammor som mist era barn att sörja,
    Hur hedrar ni ert barns minne??HjärtaNalleGråter
  • Svar på tråden Jag blev en änglamamma i lördags.
  • Äldre 25 Mar 11:49
    #1

    Jag har fått 3 missfall och 1 MA.

    Mina missfall var tidiga , naturens sätt.

    Mitt MA upptäcktes i v 16 oxå. Vår lilla kille hade dött i v 14.

    Födde honom 1 v senare på sjukhuset. Han vilar i minneslunden.

  • Äldre 29 Mar 19:43
    #2

    Jag beklagar djuptförstår precis hur du känner förlorade min ängel i julas o var i v 19. Vi valde att lägga barnet i vår minneslund. Håller med din kurator ta den tid du behöver att sörja. Skickar många styrke kramar tull er

  • Äldre 31 Mar 23:41
    #3

    Beklagar <3

  • Äldre 1 Apr 00:08
    #4

    Det är ju alltid sorgligt. Men är det något fel med fostret så ser många gånger kroppen till att göra sig av med det. Det hade kunnat varit ett mycket sjukt barn eller missbildat. Inte mycket till tröst. Men det kanske var en naturlig förklaring att kroppen sate in en skyddsmekanism. Men hur synskt det än låter så är det bara att försöka igen. Kroppen visste kanske bäst. Nästa gång blir det säkert bättre. Var riktigt hälsosam när ni försöker igen under första månaden. Ingen sprit, cigaretter eller andra kemikalier. Det blir nog bra till slut i alla fall.

  • änglam­amma20­15
    Äldre 3 Apr 08:27
    #5
    -1

    Är sååå arg för i onsdags fick jag veta läkaren räknat hel fostret va 3 månader.
    blev så ledsen igen. Sa till han jag orkar inte prata va som han rev ut mitt hjärta ur bröstet på mig,

Svar på tråden Jag blev en änglamamma i lördags.