"Din jävla fitta, nu får det vara nog"
Snälla, någon här som kan hjälpa mig hur jag ska tänka? Exploderar snart!
Jag och min sambo har känt varandra i snart 1 år.
Nu har han åkt med jobbet till någon resa i Stockholm, och jag kan inte släppa det !!
Han åkte i måndags, och innan han åkte så drömde jag om honom, att han var otrogen. Den drömmen fick jag 3 nätter i rad
Han ska vara på denna resa i 2 veckor och det är massor med tankar som snurrar runt i mitt huvud.
Jag är alldeles för på honom. Jag ringer var tionde minut bara för att se var han är och vad han gör. Jag nöjer mig inte där. Jag vill också att han ska skicka bild.
Så har jag hållit på sedan han åkte.
Detta är inte jag. Jag har ALDRIG känt så här i mitt liv, ALDRIG
Idag så tror jag att han fick nog. Han började skrika " NU FÅR DU FAN GE DIG " Jag bad om förlåtelse och sa att jag var orolig. Jag berättade även om dessa drömmar jag haft. Då svarade han " DIN JÄVLA FITTA, NU FÅR DET VARA NOG "
Det kändes som om mitt hjärta gick i tusen bitar. Har gråtit hela dagen, och jag kämpar emot allt jag kan, att bara inte ringa honom igen.
Var det jag eller han som gjorde fel? Jag tycker att jag gjorde fel. Jag ringde alldeles för många gånger.
Som sagt..Detta har ALDRIG hänt innan från min sida. Det är som om det ringer varningsklockor överallt. Kanske vill min dröm säga mig något?
Snälla hjälp mig! Hur hade ni reagerat? Vad hade ni gjort? Hur lugnar jag ner mig?