• Anonym (Hjälp)

"Din jävla fitta, nu får det vara nog"

Snälla, någon här som kan hjälpa mig hur jag ska tänka? Exploderar snart!

Jag och min sambo har känt varandra i snart 1 år.

Nu har han åkt med jobbet till någon resa i Stockholm, och jag kan inte släppa det !!

Han åkte i måndags, och innan han åkte så drömde jag om honom, att han var otrogen. Den drömmen fick jag 3 nätter i rad Gråter

Han ska vara på denna resa i 2 veckor och det är massor med tankar som snurrar runt i mitt huvud.

Jag är alldeles för på honom. Jag ringer var tionde minut bara för att se var han är och vad han gör. Jag nöjer mig inte där. Jag vill också att han ska skicka bild.

Så har jag hållit på sedan han åkte.

Detta är inte jag. Jag har ALDRIG känt så här i mitt liv, ALDRIG  

Idag så tror jag att han fick nog. Han började skrika " NU FÅR DU FAN GE DIG " Jag bad om förlåtelse och sa att jag var orolig. Jag berättade även om dessa drömmar jag haft. Då svarade han " DIN JÄVLA FITTA, NU FÅR DET VARA NOG "

Det kändes som om mitt hjärta gick i tusen bitar. Har gråtit hela dagen, och jag kämpar emot allt jag kan, att bara inte ringa honom igen.

Var det jag eller han som gjorde fel? Jag tycker att jag gjorde fel. Jag ringde alldeles för många gånger.

Som sagt..Detta har ALDRIG hänt innan från min sida. Det är som om det ringer varningsklockor överallt. Kanske vill min dröm säga mig något?

Snälla hjälp mig! Hur hade ni reagerat? Vad hade ni gjort? Hur lugnar jag ner mig?

• Svar på tråden "Din jävla fitta, nu får det vara nog"
  • FannyN

Men om han rest i jobbet har han väl inte möjlighet att svara var tionde minut? Hur tänker du? Sedan ska han inte uttrycka sig så!

• Birgitta02

Det bästa sättet att driva en man ifrån sig är just det du sysslar med. Totalkontroll och svartsjuka.
    Lägg av!

• smulpaj01
    FannyN skrev 2015-03-25 18:31:58 följande:

Men om han rest i jobbet har han väl inte möjlighet att svara var tionde minut? Hur tänker du? Sedan ska han inte uttrycka sig så!

Finns inte mycket mer att tillägga. Jag förstår att han blev skogstokig till slut, tycker han hållit sig alltför länge. Jag hade nog blivit galen redan första dagen om min sambo betett sig så. Men man säger inte som han gjorde.
  • Anonym (Hjälp)
    FannyN skrev 2015-03-25 18:31:58 följande:

Som sagt..Detta är inte jag.

Jag skickade bara ett sms nu och bad om förlåtelse för allting. 

Han svarade tillbaka " alltså passa dig, en gång till och vi båda kommer ångra det "
    Vad har jag gjort??
  • KaSaM

Psychovarning! Sluta omedelbart, du skrämmer iväg honom med ditt extrema svartsjukeproblem. Vill du ha sambon kvar, tagga ner och jobba lite med din självkänsla och varför du har bekymmer med tilliten. Det står för något.

• Birgitta02
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-03-25 18:40:28 följande:
    Som sagt..Detta är inte jag.

Jag skickade bara ett sms nu och bad om förlåtelse för allting. 

Han svarade tillbaka " alltså passa dig, en gång till och vi båda kommer ångra det "
    Vad har jag gjort??
    JAG hade kickat ut dig när jag kom hem från den resan. Hade aldrig accepterat ett sånt förföljande. Antingen litar man på varandra eller så får det vara.
  • seriösanvändare

Varför reagerade du så här? Något måste det ju bero på, mer än bara några drömmar.

Tyvärr har du nog inget annat val än att vänta tills han kommer hem eller kontaktar DIG. Jag tycker också att han uttryckte sig onödigt otrevligt, men samtidigt förstår jag varför han blev skogstokig tillslut.

Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
  • border1

1) Parapsykologi existerar inte, det finns det idag vetenskapliga bevis för. Tankeöverföring, sanndrömmar o.s.v är alltså något som inte finns.

2) Du är rädd och orolig att din sambo ska göra något han inte borde. Du är rädd att han kanske ska lämna dig? För någon annan? 
    Han har valt att vara med dig, eller hur?
    Du är, som sagt, rädd att han ska lämna dig. Jag tror att ditt beteende gällande att ringa hela tiden för att kontrollera honom är vad som skulle kunna få honom att lämna dig. Låt inte din rädsla gå i uppfyllelse, ts. 

• taquine

Hade också blivit galen om någon ringde mig var 10e minut, jisses.Förstår det brast för  för honom , sen var väl inte fitta så trevligt att säga men du hade ju gått långt över gränsen.
    Jobba med dig själv annars lär du stå ensam snart ..
    Har du inget jobb, skola, ? Vänner att träffa och skingra tankarna?

• Anonym (Hjälp)
    border1 skrev 2015-03-25 18:49:26 följande:

1) Parapsykologi existerar inte, det finns det idag vetenskapliga bevis för. Tankeöverföring, sanndrömmar o.s.v är alltså något som inte finns.

2) Du är rädd och orolig att din sambo ska göra något han inte borde. Du är rädd att han kanske ska lämna dig? För någon annan? 
    Han har valt att vara med dig, eller hur?
    Du är, som sagt, rädd att han ska lämna dig. Jag tror att ditt beteende gällande att ringa hela tiden för att kontrollera honom är vad som skulle kunna få honom att lämna dig. Låt inte din rädsla gå i uppfyllelse, ts. 

Precis
    taquine skrev 2015-03-25 18:49:49 följande:

Hade också blivit galen om någon ringde mig var 10e minut, jisses.Förstår det brast för  för honom , sen var väl inte fitta så trevligt att säga men du hade ju gått långt över gränsen.
    Jobba med dig själv annars lär du stå ensam snart ..
    Har du inget jobb, skola, ? Vänner att träffa och skingra tankarna?

Jag är arbetslös. Ska faktiskt på jobb-intervju imorgon.

Tänker inte ringa honom något mer. Jag känner bara hur ångesten inombords ökar. Vad ska jag göra? Känns som om jag bara vill bryta ihop
Svar på tråden "Din jävla fitta, nu får det vara nog"