• nakedman

Naken vänner

Hej var kan man vara naken, bada eller bara hang ut naken med andra i Stockholm just nu. Hitta ingenting som passa om man är an ensam kille?

Nakenman

• Svar på tråden Naken vänner
  • Bert

Ågesta badet är det bad som är ett familjebad, det drivs av Stockholms kommun och underhålls av Eos naturistförening.
    Dit är alla välkomna och jag rekommenderar det starkt.
    Det finns ju en del bad som rekommenderas av naturistförbundet. Har inte själv testa så många här i stan , att det förkommer onanerade män och samlag i buskarna på många av dessa är inte så kul alla gånger.
    Har testa Kärsön (http://www.scandinavianaturist.org/node/127) , där finns inga toaletter eller andra bekvämligheter. När jag var där var det bara män som syntes till varav en låg öppet och onanerade.
    Jag har fördelen att kunna gå naken på landet, är ingen större badare så trivs naken utan bad.
    Om möjlighet ges så tar jag gärna en nakenpromenad i skogen.

• Bert

Ågesta nakenbad en ruggig höstdag, kunde inte låta bli att ta ett dopp när jag ändå var där.
    Här på badet kan vara hundratals nakna personer en fin helg så detta händes lite ensamt.
  • baraenklajag
    Bert skrev 2015-04-23 07:51:47 följande:

Ågesta badet är det bad som är ett familjebad, det drivs av Stockholms kommun och underhålls av Eos naturistförening.
    Dit är alla välkomna och jag rekommenderar det starkt.
    Det finns ju en del bad som rekommenderas av naturistförbundet. Har inte själv testa så många här i stan , att det förkommer onanerade män och samlag i buskarna på många av dessa är inte så kul alla gånger.
    Har testa Kärsön (http://www.scandinavianaturist.org/node/127) , där finns inga toaletter eller andra bekvämligheter. När jag var där var det bara män som syntes till varav en låg öppet och onanerade.
    Jag har fördelen att kunna gå naken på landet, är ingen större badare så trivs naken utan bad.
    Om möjlighet ges så tar jag gärna en nakenpromenad i skogen.

Man kanske skulle dra till Kärsön någon gång och se hur det är där, man kanske kan få något ragg samtidigt :) 
Svar på tråden Naken vänner