vad fan ska jag göra?
Jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år. Vi har flyttat ihop och förlovat oss och hela baletten.
Men sista tiden är det bara bråk som gäller. Han tycker att vi ligger för lite, varannan dag räcker absolut inte. Så trots att jag är trött känner jag att jag måste ligga med honom, vilket gör att man egentligen inte är sugen och det tar lång tid för mig att komma igång. För när det är sex så ska det vara pang på rödbetan på en gång. När vi är hemma så istället för att ge mig en kram när vi kommer hem från jobbet så tar han mig mellan benen och ska tro att "Å nu blev jag pågång" Vilket bara känns förnedrande för mig och säger jag nej sluta. Så säger han bara att jag aldrig vill ligga. Ligga blir mer och mer som en plikt för mig och prestation för att det tar ett tag innan jag kommer igång.
Är det inte bråk om sexet så bråkar vi om att han tycker att jag börjar bli för tjock. Jag går och tränar flera gånger i veckan, men då blir han besviken att jag inte är hemma när han kommer hem från jobbet för att maten inte står på bordet när han kommer hem.
Han säger att jag inte har några intressen. Vilket jag har. Nä men då är det inte intressen som intresserar honom så då gills det inte.
En kväll när vi hade bråkat om dom vanliga sakerna så frågade han om jag tappat intresset för honom. Jag visste inte vad jag skulle svara för ärligt vet jag inte. Vi har fantastiska stunder där vi kan sitta och asgarva och allt är topp, men så kommer dom här stunderna bara med bråk.
Jag svarade med tystnad och han svarade på sin egna fråga.
"för om du gör slut så åker jag in i en bergvägg med motorcykeln och tar livet av mig. För gör du slut så har jag ingenstans att bo och då skiter det sig med jobbet också"
Vad fan ska jag göra?