• CeeJay

När tar eländet slut...?

FY vad trist det har varit och är denna vinter... Den enda ljuspunkten var vår dotters födelse den 5 december men sedan har det bara varit snor, snor och åter snor Vår äldsta dotter har i stort sett varit sjuk sedan lillasyster föddes - förkylningar, ögoninfektion och denna hemska hosta som sitter i hur länge som helst. Själv har jag haft tre kraftiga förkylningar bla bihåleinflammation och den jag har nu med öroninflammation och så har jag tappat rösten. Dessutom har jag fortfarande ont i kroppen efter foglossningen så jag orkar verkligen INGENTING

NÄR går "förkylningstiderna" över? NÄR kommer våren? NÄR får jag njuta av mina två barn utan hosta, snor, alvedon och nässpray?.....

Ursäkta gnället men nu gör jag uppror mot vinter och uppmanar genast våren att komma med sin friska värme....

• Svar på tråden När tar eländet slut...?
  • Carisma95

Kan bara hålla med.
    Här ligger vi både jag och sonen dunderförkylda. Han har haft hosta, framför allt på natten....

Jag undrar också var våren är? Den är SÅÅÅÅÅ välkommen!!!!

• norpan74

Det är samma här.... vi har varit och är jätteförkylda hela familjen. Öroninflammationer hos dotter och pappa och bihåleinflammation hos mig. Vi har varit mer eller mindre sjuka sen jul så nu får det räcka.

• CeeJay

Härligt att veta att man inte är ensam men trist att det är fler som lever i "snor-köping" Krya på er, vi får hoppas att värmen och våren gör oss piggare och friskare

• helenasafir

Ja, jag längtar också till våren!!!!!!! Lillan har haft 4 förkylningar varav en RS, legat inne samt haft kräksjukan... stora killen har haft falsk krupp....är såååååååååå trött på detta, vill kunna vara ute efter sonens 15 timmar på dagis så han kan springa av sig, kunna hitta på kul saker istället för att sitta hemma och häcka eftersom man inte vågar gå till öppna fröskolan pga av alla förkylningar. Orkar inte en omgång till, vill ju njuta av mina barn inte bara torka snor och vara orolig....

Svar på tråden När tar eländet slut...?