• Anonym (Nyfiken)

Vad är detta som jag hittade i hans bil?

Min pojkvän har missbrukat förut.

Dock har han sagt att han har slutat.

Jag hittade något häromdagen som får mig att fundera vad det är för något.

Jag hittade det på sätet där jag skulle sätta mig. Jag tog och höll i det. Mycket klibbigt var det. Och det luktade så fruktansvärt konstigt. Kan inte riktigt förklara lukten.

Jag frågade ju honom " vad är detta? " Han sa att det inte var något och han tog det ur min hand och han bara slängde ut det.

Jag kom tillbaka senare, efter kanske 2-3 minuter och hittade det. Nu undrar jag vad det är för något.

i.imgur.com/Npvrcn4.jpg

Någon som känner igen det? Mitt hjärta bankar, och jag sitter här med tårar i ögonen. Jag är redo att höra vad det kan vara för något.

Tackar för alla svar.

• Svar på tråden Vad är detta som jag hittade i hans bil?
  • Giovanna

Äsch, nu trollar du. Du kan inte mena att du inte åtminstone kan googla "marijuana".

• Anonym (Nyfiken)
    Giovanna skrev 2015-03-30 00:46:02 följande:

Äsch, nu trollar du. Du kan inte mena att du inte åtminstone kan googla "marijuana".

Nej, jag ljuger inte.

Jag har aldrig i mitt liv hållit på med droger, ALDRIG nånsin. Har inte ens sett droger.

Det enda jag känner till är heroin och kokain. Och jag alltid trott att droger var i pulver--
  • Giovanna
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-03-30 00:47:32 följande:
    Nej, jag ljuger inte.

Jag har aldrig i mitt liv hållit på med droger, ALDRIG nånsin. Har inte ens sett droger.

Det enda jag känner till är heroin och kokain. Och jag alltid trott att droger var i pulver--
    Okej, nu vet du. Och cannabis har inte mer med kokain och heroin att göra än vad alkohol har.
  • Tribute

Bildgoogla "dried weed". Då får du upp bilder på något som ser likadant ut. Alltså är det cannabis.

• Anonym (Nyfiken)
    Tribute skrev 2015-03-30 00:51:30 följande:

Bildgoogla "dried weed". Då får du upp bilder på något som ser likadant ut. Alltså är det cannabis.

Tack. Jag kan ju inte så mycket om droger. Är verkligen skärrad att jag hittade det på sätet där jag skulle sitta

Ångesten bara ökar nu Gråter
  • psyklivet

För att ha legat i ett säte och "skräpa" och sen tagit ifrån din hand och blivit slängt.
    Så ser det ofantligt oskadat ut, är en till det närmaste perfekt och oskadad torkad blomma av cannabis.
    Bara se i hur det trillat loss och landat på tummen, och fått en så omild behandling som du säger.
    Och se så oskadat ut, vad tror vi ska tro?Sen ser inte det ut heller att vara klibbigt.

Inte hör talas om det ÖVERLÄGSET största olagliga drog, ska vi gå på detta menar du?
    "Dina" fingrar, ser ut att behöva läkarvård, är du sjuk eller har någon bristsjukdom?
    Och de ser inte speciellt kvinnliga ut heller.

• Giovanna
    psyklivet skrev 2015-03-30 01:51:09 följande:

För att ha legat i ett säte och "skräpa" och sen tagit ifrån din hand och blivit slängt.
    Så ser det ofantligt oskadat ut, är en till det närmaste perfekt och oskadad torkad blomma av cannabis.
    Bara se i hur det trillat loss och landat på tummen, och fått en så omild behandling som du säger.
    Och se så oskadat ut, vad tror vi ska tro?Sen ser inte det ut heller att vara klibbigt.

Inte hör talas om det ÖVERLÄGSET största olagliga drog, ska vi gå på detta menar du?
    "Dina" fingrar, ser ut att behöva läkarvård, är du sjuk eller har någon bristsjukdom?
    Och de ser inte speciellt kvinnliga ut heller.

Vem låter en bud ligga och skräpa på sätet? Haha. Kan bara hålla med, förutom att jag inte lägger mig i hur TS:s händer ser ut.
  • Anonym (varför?)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-03-30 00:38:41 följande:

Jag hittade det på sätet där jag skulle sätta mig. Jag tog och höll i det. Mycket klibbigt var det. Och det luktade så fruktansvärt konstigt. Kan inte riktigt förklara lukten.

Jag frågade ju honom " vad är detta? " Han sa att det inte var något och han tog det ur min hand och han bara slängde ut det.

Jag kom tillbaka senare, efter kanske 2-3 minuter och hittade det. Nu undrar jag vad det är för något.

i.imgur.com/Npvrcn4.jpg

Någon som känner igen det? Mitt hjärta bankar, och jag sitter här med tårar i ögonen. Jag är redo att höra vad det kan vara för något.

Tackar för alla svar.

Varför postar du här, du har ju redan fått svar på flashback ju.
    Och långt före denna trådstart, är det uppmärksamhet du behöver?

Om jag vore moderator, så skulle jag ha stängt och slängt denna tråden, och sen bannat dig för förtäckt reklam att sälja cannabis.
    Finns ingen som går på att det legat i en bil bara sådär, det hade uppenbart efter denna behandling fått synliga skador.
    Tänk på detta nästa gång du startar en sådan här tråd.
  • Anonym (varför?)
    Anonym (varför?) skrev 2015-03-30 02:16:03 följande:

Om jag vore moderator, så skulle jag ha stängt och slängt denna tråden, och sen bannat dig för förtäckt reklam att sälja cannabis.
    Finns ingen som går på att det legat i en bil bara sådär, det hade uppenbart efter denna behandling fått synliga skador.
    btw, på flashback så hittades tydligen inte bara 1 liten bud, utan flera Skrikandes

http://i.imgur.com/eS7UbmG.jpg
  • Anonym (n)
    Anonym (varför?) skrev 2015-03-30 02:16:03 följande:

• Anonym (kvinna 26)

Det är en bud.

Växer på majaplantan och det är den delen man röker. Eftersom den är "hel" och inte söndersmulad skulle jag gissa på att han kanske har en planta någonstans eller känner någon som har det.

• Anonym (varför?)

Ser också att det är en kille, och med tanke  på vad som skrivs på flashback.
    Så är det samma kille som skrivit innan här i forumet, där han är så jävla kär.
    Och hela tiden har massa konstiga ursäkter till stanna kvar hos denna pojkvän.

En av flera trådar.
    gamla.familjeliv.se/Forum-4-120/m74616398.html
    Orkade inte leta upp mer, men vet det finns.
    Råd lyssnar personen inte på,

• Anonym (Kurerat och klart!)

Jag tror TS är en nybörjare som är stolt över sin första skörd.

• Giovanna
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-03-30 00:38:41 följande:

i.imgur.com/Npvrcn4.jpg

Tackar för alla svar.

Om du nu inte hade någon aning om vad det var för något (och trodde att knark = pulver) varför blev du då ens misstänksam och lade upp en bild på FL? Att döma av vad du skriver låg det inte heller i någon zip-påse eller liknande.

Om jag hittade en liten grön blomknopp på ett bilsäte och inte hade en susning om hur marijuana såg ut skulle jag väl inte ens blivit misstänksam utan trott att det var något annat slag växtdel som råkat komma med in i bilen på nåt vis?
  • Anonym (varför?)

Visade sig att personen ifråga(TS) snott bilden från en cannabistråd på flashback.

Svar på tråden Vad är detta som jag hittade i hans bil?