• FluffigInteTjock

    XLS medical direct, någon som prövat?

    Hej,

    Någon som prövat XLS medical direct (som de gör reklam för på tv)? Funkar det eller är det bara bluff som det så ofta är med sådana preparat?

    Och ja, jag äter nyttigt och rör på mej numera, men skulle vilja öka på takten på viktnedgången Glad.

  • Svar på tråden XLS medical direct, någon som prövat?
  • fredsduvan
    FluffigInteTjock skrev 2015-03-31 13:30:11 följande:

    Ingen som prövat?


    Är också nyfiken men är väl båg som allt annat bantningspreparat kan jag tänka mig...
  • LisaLoop

    Jag köpte mina igår.. har inte kommit hem än men jag är på tok för nyfiken för att inte testa... har spanat in dom länge och har höga förväntningar!

  • FluffigInteTjock

    LisaLoop, berätta gärna hur du tycker att de funkar Glad!

  • LisaLoop
    FluffigInteTjock skrev 2015-04-01 19:04:04 följande:

    LisaLoop, berätta gärna hur du tycker att de funkar Glad!


    Absolut! 

    Är i samma sits som dig :)
  • LisaLoop
    fredsduvan skrev 2015-04-08 10:20:21 följande:

    hur går det? :)


    har knappt hållit på med det i en vecka, men än så länge tycker jag dom fungerar bra. Inga biverkningar eller något sånt. Ska hålla på hela månaden ut och sen får jag se om jag fortsätter.. 
  • kattenlisa
    LisaLoop skrev 2015-04-01 18:42:55 följande:

    Jag köpte mina igår.. har inte kommit hem än men jag är på tok för nyfiken för att inte testa... har spanat in dom länge och har höga förväntningar!


    Hur har det gått för dig med xls medical Lisa? :) funderar på att börja imon. Tänkt på de i snart två månader, vet inte varför jag inte fått de gjort.. Haha
  • kattenlisa
    LisaLoop skrev 2015-05-11 21:57:38 följande:

    Oj, glömt denna tråd.. Hur går det för dig? Testade du? Själv märkte jag tyvärr ingen skillnad :/


    Inte märkt nån skillnad heller! :( tråkigt!
  • Jennie9592

    Sämst . Jag gick upp i vikt istället för ner , prövade en månad .

    Jag gick ner 2 kg efter jag inte hade tagit dom på 1 vecka .

  • strutsen

    Har provat en hel kur xl.s medical, och som allt annat har det inte funkat!
    Jag går och står på jobbet, rör mig på fritiden, men visst, jag älskar mat, och då menar jag lagad god mat, inte snabbmat och inte bara feta gräddiga såser.

Svar på tråden XLS medical direct, någon som prövat?