• FamiljenTokig

feber i 1 månad?!

Är det någon som har varit med om något liknade?

Min dotter på snart 4 år, har haft feber i en månad, upp till 39 och på nätterna ligger tempen på 34.5 -35 hon brukar normalt har en temp på 36.7 och 36.1 på natten.

Vi har givetvis varit i kontakt med sjukvård som inte hittar nått, hennes snabb sänka ligger bara 23. I övrigt så är hon faktiskt ganska så pigg, men det syns på kroppen att hon är sjuk, speciellt i ansiktet.

jag kanske inte bode vara orolig men det rimmar dåligt i mina öron att hennes kropp ska variera så i tempraturer så länge. En från 1177 nämnde nått om ämnesomsättningen men de är ingen läkare som har nappat på hennes teriori.

Tacksam om någon delar sin erfarenhet.

• Svar på tråden feber i 1 månad?!
  • Annika 702

34,5-35 på nätterna och 39 på dagarna...? eller har du skrivit fel? Annars låter det helt vansinnigt...om min dotter haft en sådan temp hade jag satt mig på vårdcentralen/sjukhuset och inte gått förren någon tog alla tänkbara prover som finns att ta! Bråka och var besvärlig, även om det finns en naturlig och ofarlig orsak bakom så ska det utredas! Helst då du säger att hon inte ser frisk ut - lita på magkänslan!

Svar på tråden feber i 1 månad?!