• dinnea
    Äldre 1 Apr 22:49
    1683 visningar
    10 svar
    10
    1683

    blir ni också slagna?

    Min man brukar ge mig en eller flera lavetter/örfilar om han irriterad på mig eller om jag gör något fel eller så.. När jag förtjänar det helt enkelt.

    Men jag tänkte bara på Är det vanligt att ge sin fru en örfil sådär när dom förtjänar det?

    Brukar ni också dela ut örfilar till era tjejer? Eller få örfilar av era killar?

    Bara undrar...

  • Svar på tråden blir ni också slagna?
  • Anonym (Nej)
    Äldre 1 Apr 22:52
    #1
    dinnea skrev 2015-04-01 22:49:25 följande:

    Min man brukar ge mig en eller flera lavetter/örfilar om han irriterad på mig eller om jag gör något fel eller så.. När jag förtjänar det helt enkelt.

    Men jag tänkte bara på Är det vanligt att ge sin fru en örfil sådär när dom förtjänar det?

    Brukar ni också dela ut örfilar till era tjejer? Eller få örfilar av era killar?

    Bara undrar...


    Nej, självklart inte. Och det borde varje vettig människa fatta så antingen är du helt hjärntvättad eller så är du ett litet troll som har tråkigt. 
  • jenny9­9
    Äldre 1 Apr 22:57
    #2

    Aldrig.Jag förtjänar aldrig en lavett och skulle aldrig ta emot nån heller.Dessutom skulle det sända fel signaler till våra barn.

  • Äldre 1 Apr 23:01
    #3
    dinnea skrev 2015-04-01 22:49:25 följande:

    Min man brukar ge mig en eller flera lavetter/örfilar om han irriterad på mig eller om jag gör något fel eller så.. När jag förtjänar det helt enkelt.

    Men jag tänkte bara på Är det vanligt att ge sin fru en örfil sådär när dom förtjänar det?

    Brukar ni också dela ut örfilar till era tjejer? Eller få örfilar av era killar?

    Bara undrar...


    Brukar du ge folk en örfil när de gör fel, din man, butikspersonal, arbetskollegor exempelvis?
    För det kan väl inte vara så att bara du gör misstag...
  • Äldre 1 Apr 23:08
    #4

    Eh NEJ! För jag är inte tillsammans med en våldsam gris. Utan min sambo är en kärleksfull sambo och pappa.

  • Anonym (Anna)
    Äldre 1 Apr 23:18
    #5

    Du förtjänar ALDRIG att bli slagen av din partner

  • dinnea
    Äldre 1 Apr 23:28
    #6

    Det är inte så att jag har problem med att han ger mig en lavett eller flera då och då..

    Man får vad man förtjänar.

    Jag undrar bara om det är fler som har de så... Folk tittar liksom konstit ibland om man är lite röd eller blå i ansiktet.

  • Äldre 2 Apr 07:04
    #7
    dinnea skrev 2015-04-01 23:28:38 följande:

    Det är inte så att jag har problem med att han ger mig en lavett eller flera då och då..

    Man får vad man förtjänar.

    Jag undrar bara om det är fler som har de så... Folk tittar liksom konstit ibland om man är lite röd eller blå i ansiktet.


    Kan du försöka svara på min fråga?
  • Anonym (Hmm)
    Äldre 2 Apr 07:07
    #8
    +1

    Det var första april igår...

  • dinnea
    Äldre 2 Apr 09:23
    #9
    Tom Araya skrev 2015-04-02 07:04:40 följande:

    Kan du försöka svara på min fråga?


    Nej jag slåss inte, jag kan knappt höja min hand utan dåligt samvete.
  • dinnea
    Äldre 2 Apr 09:24
    #10
    Anonym (Hmm) skrev 2015-04-02 07:07:46 följande:

    Det var första april igår...


    Det va första april men jag skämtade inte?
Svar på tråden blir ni också slagna?