Har någon köpt änglaklocka?
På www.stellaris.se finns fina änglaklockor, jag tänkte köpa mig en... har lite svårt att bestämma mig för vilken bara.... brun eller lila eller silver....svårt...
Har någon köpt en sån, är de fina?
På www.stellaris.se finns fina änglaklockor, jag tänkte köpa mig en... har lite svårt att bestämma mig för vilken bara.... brun eller lila eller silver....svårt...
Har någon köpt en sån, är de fina?
Var hittar du dom jag ser inga
under gravid/ammande finns de
jenka här:
stellaris.se/webshop/gravid-ammande-bolasänglaklockor-c-44_3.html?osCsid=0bd68fb263761158649139fef3bb6336
Helt ärligt är det inte något jag skulle lägga mina pengar på. Känns som en klocka man har till fåren? Folk hittar verkligen på vad som helst idag för att tjäna pengar. Om min mamma skulle haft en sådan när jag låg i magen är jag säker på att jag inte skulle komma ihåg det nu ändå och jag tror inte bebisar blir mer harmoniska för att man har en sådan. Men som sagt så är ju smaken som baken och tur är väl det.
Förlåt, jag var visst lite otydlig...
Ja, smaken är som baken....
Jag har velat ha en länge, gravid eller inte.
Ville eg. bara veta om de är fina i verkligheten.
Jag köpte ett hjärta, som jag har enbart för jag tycker det är snyggt.
Den eventuella harmonin bryr jag mig inte så mycket om...
Oavsett det tycker jag att det är en fin tanke, vare sig det "fungerar" eller ej.
Tack för ditt svar Lumlum
Beställde du från Stellaris?
Tror nog att bebis kan känna igen ljudet från den även utanför magen om den inte låter för lite...?
Jag fick en änglapingla av en kompis som present när hon fått veta att jag var gravid, köpt på Sök&Finn, med lång silverkedja men jag tyckte att det var en för dyr present så vi bestämde istället att den ska gå runt, jag har den nu, när hon blir gravid så ska hon ha den, osv. Den är jättefin, påminner om de filigreemönstrade hos TS länk, Stellaris.
eurekah: Det var fint att låta det gå runt