• Anonym (Förlorad)

Kan inte få orgasm

Nån mer tjej än jag dom aldrig kommer? Jag kan inte ens komma om jag onanerar. Har kunnat men funkar inte längre. Har aldrig varit lätt men går inte alls nu :( lika bra att ge upp.. Men är ju kåt..

• Svar på tråden Kan inte få orgasm
  • Anonym (saft)

Jag kommer aldrig vid sex, funkar enbart ensam och med vibrator . Klart man är kåt ändå, har en extrem sexlust för jag njuter ju oavsett!

• Anonym (Finna flera orsaker)

Äter du några mediciner?

• Anonym (Finna flera orsaker)

Eller, hur mår du i allmänhet?

• Anonym (Förlorad)

Frågade om du ALDRIG kommer..

Inga mediciner men mår väl inte toppen..

• Anonym (saft)

Då är jag fel person att fråga då jag kan komma om jag är själv. Inga mediciner och jag är frisk och välmående. Hade några år då det ledde till att jag sket i om jag njöt av sex utan brydde mig bara om killen jag var med. Nu harjag slutat med det men utan ger och tar men vad har förändrats i ditt liv om du har lyckats komma innan men inte gör det längre??

• Anonym (Förlorad)

Är inte lycklig i mitt förhållande men kan inte lämna. Men han bryr sig inte om jag kommer eller bara han gör det :/

• Anonym (folk -.-)
    Anonym (Förlorad) skrev 2015-04-04 11:08:02 följande:

Är inte lycklig i mitt förhållande men kan inte lämna. Men han bryr sig inte om jag kommer eller bara han gör det :/

vadå kan inte lämna? är du olycklig så ska du ju inte stanna kvar, speciellt inte om han bara tar tar tar och du bara ger ger ger..eller är du så självdestruktiv ?

gå till BM och kolla med dom vad de kan vara, kan va att du är deprimerad och olycklig med, kroppen säger ifrån.
  • StarDuzt

I det här landet kan alla lämna.

I england sa 75% av undersökta kvinnor att de ville lämna
    och 50% skulle dra direkt om de skulle klara sig ekonomiskt

I det här landet är det bättre - t o m rumänska singelmamz
    lämnar för att åka hit o jobba med en mugg o bo under broar osv

så vad skulle dina specifika problem vara vid separation-

skämmer din man bort dig extemt mycket - så mycket att du
    inte kan jobba in detta själv i ett nytt singelliv eller förhållande

• Anonym (Förlorad)

Fast jag har ingen lust att bo under en bro och nej han skämmer inte bort mig.

• StarDuzt

Nej o ha ha . du behöver inte bo under en bro - du är ju bosatt i landet.

Tycker inte du skall nöja dig med en sambo vars mål bara är
    att Tömma Sin Pung In-Ut-I Dig

Tycker det är nedvärderande av dig - med reservation för vad Ni
    gör o hur juste ni har det i övrigt - o så klart hur ofta han kräver 
    att få pumpa

Hur ofta vill du egentligen själv under rådande omständigheter
    (+ jfrt med honom)

• Anonym (Torrt som fnöske)
    Anonym (Förlorad) skrev 2015-04-03 22:17:01 följande:

Nån mer tjej än jag dom aldrig kommer? Jag kan inte ens komma om jag onanerar. Har kunnat men funkar inte längre. Har aldrig varit lätt men går inte alls nu :( lika bra att ge upp.. Men är ju kåt..

Låter som om du är i en depression, då funkar sexlivet för de flesta inte. Blir lixom Moses och den brinnande busken, man gnider och gnider och inte mycket händer. Du kanske skulle behöva gå och prata med någon.
  • Anonym (saft)

Det är aldrig lätt att lämn. Jag lämnade min sons far efter att ha kämpat med förhållandet i flera år. AnAnledningen, jag var inte lycklig och det speglades även i vår son. Han tyckte inte det var en godtagbar anledning men nu lever han med en annan och jag är gift. Jag vill tro att han är lyckligare nu än när vi två levde ihop.

Så du måste ta ett beslut om vad DU behöver för att du ska må bra! Sånt speglar sig i kroppen oxå, mår man inte bra så mår inte kroppen bra.

Svar på tråden Kan inte få orgasm