• Anonym (Lukt)

Hur luktar marijuana och hasch?

Hej

Ja som rubriken säger hur luktar det om ni skulle försöka beskriva det? Och, finns det någonstans där man kan gå och lukta på det? Alltså, hålls det några föreläsningar eller liknande som man som 'allmänhet' kan gå på?

Orsaken till att jag undrar är för att det ibland luktar vedervärdigt på balkongen och utomhus. Vi bor alltså i hyresbostad och detta har kommit nu på sistone och jag förknippade det med en äckligt kväljande sötsliskig gammal tantparfym.

Lite otroligt dock tänkte jag om någon har så mycket på sig att det luktar ute in på andras balkonger och när man går nere på marken, förbi balkongerna. (Stooooora balkonger, mer som terasser/altaner om det har någon betydelse)

En vän sa, halvt på skämt, att det kanske var någon som satt och rökte på ute på sin balkong. Inte troligt tänkte jag först, men fan vet, det har flyttat in några nya och vem som helst kan ju röka på faktiskt. Så, jag tänkte att jag frågar här om någon kan försöka ge sig på att beskriva lukten.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Hur luktar marijuana och hasch?
  • SecretMe

Det luktar lite sött och fränt.
    Jag har provluktat hos polisen när vi hade information när sönerna gått på högstadiet.

Fråga hos polisen!

• Anonym (Lukt)
    SecretMe skrev 2015-04-04 11:42:42 följande:

Det luktar lite sött och fränt.
    Jag har provluktat hos polisen när vi hade information när sönerna gått på högstadiet.

Fråga hos polisen!

Åh vad bra! Tack, det ska jag göra
Svar på tråden Hur luktar marijuana och hasch?