20 år tillsammans nu är allt slut
Hej är helt ny här på forumet.
Lite kort om mitt läge.
Har varit tillsammans med en underbar tjej i 20år.Vi har 2 barn 16,19år. Jag har renoverat vårat hus i 10år och våra barn har haft dyra hobbies(cross,hästar)Vi valde att satsa allt på våra barn och sen lösa den ekonomiska biten efter deras intressen slutade.Vintern 2014 valde barnern att avsuta sina intressen.Min sambo har ofta tyckt att druckit lite för mycket öl till helgerna och det var väl en orsak till att hon släppte den bomben för 6mån sen JAG VILL SEPARERA. Vart av med mitt hus,dras med jätteskulder,45årig helvfet gubbe,ni fattar!!
Problemet jag har är att jag har svårt att komma över denn kvinna,vi skildes med många elaka ord främst från min sida(man blir lätt egoistisk i dessa fall)ångrar varje ord jag sa till henne,men det hjälper inte+att hon träffat en ny man som jag inte tycker om. Våran son har tagit detta jättehårt,går ej till skolan,har börjat röka,äter bara skräpmat eftersom mamman har vårdnaden är jag lite låst med det problemet.
KAN INTE KOMMA ÖVER HENNE(gråter ofta hemma när jag tänker på henne).Det känns som jag inte orkar börja om och dejta+sex betyder mycket för mig har alltid gjort men mitt självförtroende är i botten.
Lite tips vore trevigt
Jensa