• Anonym (Undrar..)

Varför erkänner så få kvinnor att de gillar att bli behandlade som slynor i sexlivet?

Jag har, till skillnad från många andra män, utvecklat ett kärleksfullt sätt att ha sex på. Åtminstone inbillar jag mig att mitt sätt att ha sex skiljer sig från många andra porrskadade mäns. Nu till problemet. Jag har haft ambitionen att bli en mästerlig fittslickare och älskare. Men saken är den att när jag tänkt kärleksfulla tankar om hennes kön samtidigt som jag slickat eller tänkt kärleksfulla tankar när jag penetrerat henne, så har hon inte blivit upphetsad eller kåt. MEN när jag däremot har börjat tänka "fulare" tankar, som t.ex. "din jävla slyna, du gillar detta va?" samtidigt som jag tillfredsställer henne eller haft bilden av henne som en hora, har hon blivit kåt direkt och sagt att jag ska fortsätta på samma vis för att hon ska få orgasm. Detta har fått mig att undra om många kvinnor egentligen inte hycklar. De säger att de vill bli behandlade kärleksfullt, men blir desto mer upphetsade av snuskiga tankar.

Är det såhär eller vad säger ni?

• Svar på tråden Varför erkänner så få kvinnor att de gillar att bli behandlade som slynor i sexlivet?
  • Anonym (Kvinna 40+)

Ja alla kvinnor är tankeläsaren (märks att det är lördag...)

• Anonym (Undrar..)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2015-04-04 17:56:02 följande:

Ja alla kvinnor är tankeläsaren (märks att det är lördag...)

Vad jag menar är att det känns som om kvinnor säger en sak, men menar en annan  många gånger. Som att vi alla, både män och kvinnor, har blivit manipulerade av porren. Att sex som är snuskigt är mer upphetsande än kärleksfullt sex. Min tråd är helt seriös och ingen s.k. "Lördagstråd".

• audio

Jag vet inte om man ska behöva säga slyna, men en del kvinnor vill ha det så.

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (Maja)

Men ... jag kan ju inte veta att du tänker så när du ändrar ditt sätt att tillfredssälla mig, som med med hårdare tag.
    Och sen tror jag inte att alla kvnnor har med porren i sängkammaren - den lämnar vi nog oftast utanför.

• Vanillaextract

Dom har alltså sagt att de föredrar mjukt kärleksfull sex men sedan gillat bdsm? Låter underligt. De flesta tjejer brukar vara öppna med att dom gillar dominanssex om dom gör det.

Eller har dom sagt att de gillar att bli behandlad kärleksfullt rent allmänt och du tror att det betyder att de gillar det i sexlivet också?

Tillägg, nu läste jag ditt inlägg på nytt. Du TÄNKER alltså dessa saker? Hur tror du kvinnorna ska veta vad du tänker på?

• Anonym (höna pöna)

Kan det inte vara såatt att du tänker de "fulare " tankarna när du är kåtare , så att det är din kåthet de reagerar på ?? Kanske slickar du kraftigare, gör något annorlunda med händerna. För vad du tänker kan inte kvinnor veta. Jag har inget intresse av att bli behandlad som en slyna vad nu det skulle vara men när mannen är intensiv och engagerad är det bra..Du tänder väl på slyntanken och blir bra då.

• Anonym (Mia)

Någon har kollat på för mycket porr...

• Anonym (Va)

Hur ska kvinnorna veta vad du TÄNKER? Dina tankar kanske ändrar ditt beteende eller rörelsemönster, men kvinnan kan knappast veta om det är för att du tänker på henne som slyna eller ängel.

• Kereza
    Anonym (Va) skrev 2015-04-04 19:43:28 följande:

Hur ska kvinnorna veta vad du TÄNKER? Dina tankar kanske ändrar ditt beteende eller rörelsemönster, men kvinnan kan knappast veta om det är för att du tänker på henne som slyna eller ängel.

Detta!

TS, är du inte så smart eller vaddå? Tror du på fullaste allvar att kvinnor kan läsa tankar?

Nej. 

Alltså är det DITT beteende som ändras, hur du rör dig, hur du hanterar dem, och det är DET som funkar bättre, för just dem.
  • Anonym (Undrar..)
    Kereza skrev 2015-04-05 06:58:30 följande:
    Detta!

TS, är du inte så smart eller vaddå? Tror du på fullaste allvar att kvinnor kan läsa tankar?

Nej. 

Alltså är det DITT beteende som ändras, hur du rör dig, hur du hanterar dem, och det är DET som funkar bättre, för just dem.
    Ja, men ändå så verkar det ju som att de rörelserna jag gör när jag tänker så triggar igång deras kåthet.. så något skumt är det allt.

Svar på tråden Varför erkänner så få kvinnor att de gillar att bli behandlade som slynor i sexlivet?