Varför erkänner så få kvinnor att de gillar att bli behandlade som slynor i sexlivet?
Jag har, till skillnad från många andra män, utvecklat ett kärleksfullt sätt att ha sex på. Åtminstone inbillar jag mig att mitt sätt att ha sex skiljer sig från många andra porrskadade mäns. Nu till problemet. Jag har haft ambitionen att bli en mästerlig fittslickare och älskare. Men saken är den att när jag tänkt kärleksfulla tankar om hennes kön samtidigt som jag slickat eller tänkt kärleksfulla tankar när jag penetrerat henne, så har hon inte blivit upphetsad eller kåt. MEN när jag däremot har börjat tänka "fulare" tankar, som t.ex. "din jävla slyna, du gillar detta va?" samtidigt som jag tillfredsställer henne eller haft bilden av henne som en hora, har hon blivit kåt direkt och sagt att jag ska fortsätta på samma vis för att hon ska få orgasm. Detta har fått mig att undra om många kvinnor egentligen inte hycklar. De säger att de vill bli behandlade kärleksfullt, men blir desto mer upphetsade av snuskiga tankar.
Är det såhär eller vad säger ni?