• Anonym (Nedstämdhet)

Penisen är omkring 8 cm - Är det förkort?

Hej!

Jag känner mig mer och mer nedstämdhet, på grund av att min penis är för kort. Speciellt när jag hoppar in i trådar där anonyma kvinnor skriver om att det är tråkigt med små penisar, samt att det är mer sexuellt attraktivt när män har längre kuk. Ännu värre är det när de skriver att de till och med tappar lusten och kärleken totalt när de märker att deras partner egentligen har en liten penis. .

Jag kanske kommer alltså dö singel, aldrig bli fader . .

Min penis är alltså 8 cm lång, vid erektion. Har jag inte stånd, så är den liten, liten.

Finns det möjligtvis riskfria medel som man kan ta för att för länga sin penis?

En annan sak, är att mina testiklar inte hänger. Jag har ingen säck.

Förut brydde jag mig inte, då jag tänkte att jag ändå kommer hitta kärleken för eller senare. Men nu börjar jag bry mig mer & mer. Inte bara på grund av trådarna som jag har läst, utan även att jag tycker att jag har en annorlunda penis . .

Kan jag tillfredsställa kvinnor med 8 cm penis?

Jag vill ändå gärna förlänga den. Finns det som sagt medel som är riskfria, som kan förlänga penisen. Gärna så den ser naturligt lång ut.

TACK PÅ FÖRHAND!

• Svar på tråden Penisen är omkring 8 cm - Är det förkort?
  • Anonym (sorry)

Ja, tyvärr, 100% ärligt, det är för liten.

• Anonym (N)

Har man liten som kille är det bara att operera sig eller lära sig använda hjälpmedel som att slicka bra, fingra bra, och lära dig använda leksaker. Det är samma som en tjej som inte är nöjd med nåt eller så man får ändra det eller jobba med det man har.

• Anonym (Nedstämdhet)

Det finns alltså inga medel som man kan göra. Liksom penisförstoring?

• Rakad Apa

Oj, den var liten. Min är dubbelt så stor och den räknas ju som normal längd. Hade jag varit i dina skor så hade jag fixar problemet med kirurgi, utan att tveka.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (Sorryyy)

Det finns väl operationer tror jag där man kan stoppa in fett i snoppen men det är nog mer för att få den större i omkrets.

Själv är jag tjej och har varit tillsammans med en man som hade 10 cm snopp o jaaa det är rätt litet. Men jag stannade ju med honom i tio år ändå så visst kan man hitta kärlek även med en liten snopp. Men sexuellt tillfredställd nää det var jag aldrig vid penetration trotts att jag är väldigt trång. Man får hitta andra vägar som fingrar o dildos. O allt är inte utsida faktiskt. Även om jag inte tänker neka till att jag föredrar min nuvarandes 25 cm mot exets 10.

• Rakad Apa
    Anonym (Nedstämdhet) skrev 2015-04-04 18:13:35 följande:

Det finns alltså inga medel som man kan göra. Liksom penisförstoring?

Operation dvs kirurgi är nog den enda vettiga lösningen. Finns tydligen en anordning som sträcker ut penisen så att den blir längre, men det ger bara en cm eller två och ska vara smärtfullt.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (orderofthenine)

Det finns andra vägar att gå än kärlek och sex.
    Om inte världen kan älska dig så kan du hata den tillbaka. Det kan bli din livsstil. Hämnas på livet.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Sorryyy) skrev 2015-04-04 18:16:41 följande:

Det finns väl operationer tror jag där man kan stoppa in fett i snoppen men det är nog mer för att få den större i omkrets.

Själv är jag tjej och har varit tillsammans med en man som hade 10 cm snopp o jaaa det är rätt litet. Men jag stannade ju med honom i tio år ändå så visst kan man hitta kärlek även med en liten snopp. Men sexuellt tillfredställd nää det var jag aldrig vid penetration trotts att jag är väldigt trång. Man får hitta andra vägar som fingrar o dildos. O allt är inte utsida faktiskt. Även om jag inte tänker neka till att jag föredrar min nuvarandes 25 cm mot exets 10.

25 lol. 

Är inte 12 cm snitt? 
  • Anonym (Anonym)

Högstadivisionen (urval)

Kongo 18 cm
    Ecuador 17,2 cm
    Ghana 17,3 cm
    Colombia 17 cm

Mittendivisionen

Island 16,5 cm
    Italien 15,7 cm
    Sydafrika 15,2 cm
    Sverige 15 cm
    Tyskland 14,5 cm
    USA 13 cm
    Frankrike 13,5 cm

Bottendivisionen

Kina 10,9 cm
    Indien 10,2 cm
    Thailand 10,2 cm
    Sydkorea 9,7 cm
    Nordkorea 9,7 cm

• Anonym (Anonym)

Mätte just min för första gången i mitt liv. Den blev 15 cm som mest. Jag som trodde den låg runt 9-10cm. 

Har dock aldrig ens funderat över detta fören jag läste tråden. Det borde dock vara bredden som är av betydelse. En slapp vagina behöver ju en viss bredd. 

Svar på tråden Penisen är omkring 8 cm - Är det förkort?