Har också blivit insatt på Sertralin för en vecka sedan. Har mått jätte dåligt. Trötthet i hjärnan, ständigt orolig i magen och bröstet. Förrut så hade jag perioder då pulsen ökade och tryck över bröstet när jag blev stressad. Nu känns det som det är konstant fast det känns mindre på något sätt? Igår var första dagen då hjärntröttheten plötsligt försvann. Kändes som nån gett mig nått lugnande. Allt kändes enklare. Men oro/ångest känslan i bröstet är kvar och är nästa hela tiden. Ville inte heller prova dessa tabletter, känns så hemskt att äta dessa tabletter. Men samtidigt mådde jag inte bra. Är utbränd och jätte stresskänslig. Hoppas dessa hjälper mig. Har 50 mg nu och tror att läkaren sa att vi skulle höja sedan till 100 mg, men vet ej när. Ska ta prover imorgon för att utesluta andra fysiska sjukdomar. Har högt blodtryck och hög puls som jag medicinerar mot.
Sedan har jag absolut ingen aptit alls. Får tvinga mig att äta. Har gått ner 4 kg i vikt sedan jag blev sjuk för 6 veckor sedan. Känns inte kul. Däremot har jag inga problem med diarre. Har varit förstoppad i flera år, och önskaratt magen kanske skulle bli lite lösare. Men har lite sug i magen, lite som magkatarr. Skulle också behöva höra något positivt om dessa, är det någon som blivit bättre och känner att det är det bästa dom har provat? Jag kan nästan bara hitta texter om hur dåliga dom är och hur mycket biverkningar de har. Just nu känns det som jag gör vad som helst om jag bara blir en bättre mamma och fru