HUR träffas ni andra gays?
Jag är 25 år gammal kille som och är väldigt less på singellivet. Att jag är gay gör det givetvis inte lättare.
Nu kanske ni tänker: Va fan du är 25 år-chilla. Men jag har alltid varit tidig när det gäller känslor och i längtan eften en relation. Det är inte "min grej" att vara singel.
Så som frågan lyder: Hur träffade du din partner som homosexuell? Har både qx, grindr och badoo men antingen är det creepy killar eller sexgalningar på dessa forum. Hur gör man? Jag är inte särskilt intresserad av att hoppa i säng kors och tvärs längre- det ger INGET i längden. Dessutom är jag inte så desperat att jag tar första bästa kille bara för att slippa singellivet- ska det vara ett förhållande så ska det ju kännas rätt.
Jag ser tydligen väldigt bra ut också enligt många killar och upplevs som kärleksfull, social och trevlig av mina vänner- men det hjälper ju.inte hittills iaf Har löjligt enkelt att knyta kontakt med nya människor och jag märker att människor oftast trivs i mitt sällskap- likt förbannat fixar jag inte kärleken.
Försöka söka kontakt på krogen? Är kass på det- men kanske nått att jobba på?