• Anonym (Orolig)

Missfall?

förra månaden hade jag oskyddat sex kring ägglosning, ca 7 dagar senare fick jag blodblandade flytningar(som var rosa) jag trodde detta var en nidblödning, men kan det ha varit ett tidigt missfall?

Min mens är nu 10 dagar sen, har gjort 3 gravtest alla har varit negativa. Hur sent plussade ni på Stickan? Om detta nu var ett missfall, vart är min mens? Den har förövrigt alltid varit regelbunden.. Jag har till o från svidande bröstvårtor och blod/metallsmak i munnen, men det är kanske bara inbildning.,

• Svar på tråden Missfall?
  • Anonym (Orolig)

Någon?

• aussies

Jag tror inte du är gravid, då borde testen ha visat positivt. Jag plussade på BIM+4. Så 4 dagar efter den dagen mensen borde ha kommit. Om din blödning var ett missfall eller inte kan nog ingen svara på, svårt att veta. Men vid tidiga missfall blöder man oftast mer, som en vanlig mens ungefär. Många vet ju inte att dom haft missfall utan tror bara det är mensen som kommer, det är ingen större skillnad. Jag hade precis missfall i vecka 10 och det var extrem stor skillnad från vanlig mens. Så troligtvis är det bara dina hormoner som spelar dig ett spratt, och att mensen är sen av en annan anledning.

Svar på tråden Missfall?