• Snoddis

Tips om var man begär utredning i Stockholm

Hejsan! Har precis fått mitt 3:e missfall inom 7 månader. Första gången fick jag ma i v.11 men fostret hade troligtvis dött i v7-8, sen fick jag mf 10jan i v.5 och igår i v.6
    Vi vill ha en utredning på vad som är fel men jag undrar vart man vänder sig? Vill gärna ha tips på någon bra klinik i Stockholm

• Svar på tråden Tips om var man begär utredning i Stockholm
  • trollet1

Hej!
    Jag kan starkt rekommendera Sophiahemmet! Har gått där på utredning och behandling i ca 1 år nu och de har varit helt underbara allihop. Dessutom var det rätt kort väntetid dit när jag ringde. Lycka till!

• Rhonda Breeze

Hej Snoddis!
    Jag har mycket bra erfarenheter av Octaviakliniken, där jag har gjort min utredning.

Lycka till

• NinaFina

Går också på Octaviakliniken och de är jättebra där. Det gick snabbt att få en tid och utredningen går snabbt framåt, vilket är bra så man får veta vad som är på tok.

Lycka till! Glad

• Agronom

Octavikliniken! Vi är jättenöjda!!!

• Snoddis

Tack så hemskt mycket för era svar, har försökt ringa Octavia kliniken idag men ej fått svar, missade telefontiden...
    Jag ringer på måndag och hoppas få en tid så fort som möjligt... vill ju så gärna veta vad som är tokigt och om vi kan göra något åt det.

Tack igen...

• talsu

jag har gått på Sophiahemmet dom är jättetrevliga där ring dit
    lycka till

Svar på tråden Tips om var man begär utredning i Stockholm