• Anonym (Aldrig nöjd)

Känner mig inte tillfredsställd efter sex

Hej, hjälp önskas! 

Jag känner mig alltför ofta aldrig nöjd efter sex. De flesta gånger vi har sex, får jag inte orgasm, för att jag helt enkelt inte kan få orgasm av vaginalt samlag, men vanligt "in och ut" är väldigt skönt och stimulerande för mig ändå, så jag känner mig nöjd på något vis. 

Ibland har vi oralsex innan vaginalt sex och då har jag kommit först 1-3 gånger innan vi har själva samlaget. 

Och så ibland onanerar jag själv.

Gemensamt för alla scenarion är att jag i princip aldrig känner mig nöjd efteråt. Det är något som saknas. Inte nödvändigtvis fler orgasmer, utan bara mer SEX på något vis, jag känner mig aldrig riktigt riktigt SLUT efter sex, slut, och nöjd och mätt och belåten liksom. Aldrig TILLFREDSSTÄLLD sexuellt, färdigknullad, aldrig sådär WOW-utmattad. 

Jag kan vara trött fysiskt, trött i muskler eller så om jag har t.ex. har ridit länge, eller haft mina armar fasthållna på ryggen en lång stund, eller jag kan vara trött mentalt på något vis, om vi har kört någon liten undergiven twist på det hela, och då kan jag vara fullt nöjd med att samlaget är över för denna gång, men jag känner mig liksom ändå aldrig färdig, sexuellt sett. 

Som igår, jag onanerade på kvällen, och fick till 3 orgasmer, sedan var klockan alldeles för mycket och jag bestämde mig för att det var dags att sova. Som vanligt efter att ha onanerat (vilket dock inte händer så ofta, kanske någon gång per vecka) saknar jag något, det är som att jag saknar något mer, större, något mer explosivt. Efter orgasmer på det viset brukar jag alltid somna med något otillfredsställt som kryper i kroppen på mig och det har jag vant mig vid, men just då kom min man och lade sig och jag undrade om han ville "sätta på mig lite". Han är inte typen som säger nej till lite sex, så han hoppade gärna på och det var fantastiskt, som så ofta, jag kom ju aldrig som vanligt men ändå. Efter en stund när han hade kommit så gick vi på toa och tvättade av oss lite och sen var klockan VERKLIGEN alldeles för mycket. Så vi lade oss. Han somnade på en sekund. Jag låg kvar - totalt frustrerad, och somnade som vanligt efter sex/onani sådär med något slags kryp i kroppen.

Jag blir aldrig trött av orgasm - det är som att jag bygger upp ett STÖRRE BEHOV istället. Det är som att jag bara ligger där och nästan vibrerar för att jag så gärna vill ha mer mer mer! 

Jag läste en sexnovell där jag nästan blev tårögd av hur väl jag kände igen mig, jag har klippt ur några stycken: 

But XX is already asleep, always exhausted after sex while XX´s still buzzing with energy.

Usually after they fuck he's still raring to go, buzzing from it, hyper, and he has to go find something to do while XX sleeps it off

he's really not ready for this to be over.

The strange part is that there's still a part of him that feels like it's not enough

Jag vet inte, kanske lyckas jag inte få till tillräckligt bra orgasmer?

Kanske skulle jag behöva något riktigt jävla explosionsartat?

Det är som att varje gång jag kommer, är det bara som uppstarten till att vilja ha mer sex. Det är ju givetvis svårt att avgöra hur "bra" ens orgasmer är, men det varierar från bara en rysning (om det är typ den 5:e orgasmen på raken), till någon slags explosion med pulsationer i underlivet som håller i sig i någon minut eller två.

Jag upplevde en riktigt jäkla bra orgasm en gång efter att ha blivit fistad, men ville ändå ha mer efteråt. Annars hade jag kunnat "beskylla" eventuellt klena orgasmer för detta för ibland känns det som att de inte riktigt är WOW... Utan bara wow, med små bokstäver... Gud, jag känner mig helt förvirrad, ursäkta, försöker bara förklara! :-  

Vet inte om det ens har med dåliga/avsaknad av orgasmer att göra. Jag fantiserar ibland om gangbangs, att bli totalt tagen av många killar, att de liksom bara avlöser varandra och "hoppar på", tills jag är riktigt jävla slutknullad (ursäkta mitt språk, jag är i vanliga fall väldigt pryd, men jag känner att jag måste försöka uttrycka mig så att ni verkligen förstår...) och SJÄLV kan känna att jag är nöjd.

I de fantasierna kan jag mycket väl tänka mig tio-tjugo orgasmer, och lika många killar liksom bara för att få "kåtheten mättad" någon jävla gång. Och jag undrar här vad jag kan göra, hemma, med min partner, för att INTE behöva ge mig ut på ett gangbang. 

Råd och tips emottages mycket tacksamt...! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-13 09:51
    (Om någon nu reagerade på min beskrivning av mina orgasmer. Jag beskrev en "bra", som "någon slags explosion med pulsationer i underlivet som håller i sig i någon minut eller två", det låter som att det bara är pulsationer som utgör orgasmen.... Men det är alltså en orgasm som är som en explosion, som kan vara ganska länge, och även gå upp och ner i intensitet, och sedan efter att orgasmen är SLUT, har jag pulsationerna efteråt.)

• Svar på tråden Känner mig inte tillfredsställd efter sex
  • Anonym (Aldrig nöjd)

Putt.

• Anonym (konstigt)

Tycker det verkar konstigt att ni inte har oralsex varje gång ni har sex om det är det du kommer av. Jag skulle aldrig stå ut med att ha ett så pass ojämställt sexliv.

• Anonym (os gl k)
    Anonym (konstigt) skrev 2015-04-13 21:05:14 följande:

Tycker det verkar konstigt att ni inte har oralsex varje gång ni har sex om det är det du kommer av. Jag skulle aldrig stå ut med att ha ett så pass ojämställt sexliv.

Tänker precis desamma! Om min partner vet att det är jag kommer av så gör han det också, varje gång. Men TS kille kanske tycker det är besvärligt?
  • Anonym (Aldrig nöjd)

Det är jag som inte riktigt gillsr det. Eller, i början var jag skitnojig över att han skulle tycka att det smakar konstigt, luktar illa, osv, men det har jag kommit över nu. Han älskar det, det är jag som stoppar. Det känns rätt så "meh" för mig bara.

• Anonym (os gl k)

Men om du inte kan få orgasm av vanligt samlag förstår jag inte riktigt det där med "meh"?

• Anonym (Aldrig nöjd)

Meh:et kommer nog från att det inte verkar vara orgasm eller frånvaron av det som är problemet. som jag skriver; även efter 3 orgasmer, vare sig det är av mig själv eller maken, känner jag mig otillfredsställd, som att jag bara vill ha mer. Som att en orgasm snarare är "förrätten" till något jag behöver än mer...

• Anonym (os gl k)

Kanske avsaknad av vaginal orgasm? Har jag funderat på för egen del iaf, när jag känt liknande som du.

• Anonym (Aldrig nöjd)

Anonym (os gl k) (intressant signatur!? )

Jamen det var ju en intressant teori! Låter Sannolikt också!

Frågan är ju bara hur man får till sådana....

• Anonym (missmach)
    Anonym (Aldrig nöjd) skrev 2015-04-14 11:25:35 följande:

Anonym (os gl k) (intressant signatur!? )

Jamen det var ju en intressant teori! Låter Sannolikt också!

Frågan är ju bara hur man får till sådana....

Träna upp din vaginala muskulatur. Har du provat med dildo variant större?
  • Emkrjo

Hittade denna tråd. Även om den har några år på nacken så kunde jag inte beskriva det bättre själv. Känner EXAKT likadant. Och vet inte hur jag ska göra för få den där tillfredsställda känslan efteråt.  

vad ska jag göra? 

• Anonym (Gör som en man?)

Jag har ett tips på hur man inte känner sig frustrerad efter sex och det är att göra som en man att efter man kommit själv så slutar man ha samlag och försöker tillfredsställa partnern på annat sätt.

Det blir ofta så för mig att jag kommer och sedan när han kommer så har jag byggt upp halvt mot en till orgasm. Så trots jag kommit är jag sexuellt frustrerad.

Så istället för att han får fortsätta tills han kommer med samlag så efter min orgasm så runkar jag eller suger tills han kommer.

Då blir orgasmen jag fått tillräckligt istället för typ bortkastad.

• Anonym (Sonya32)

Har du testat sexleksaker som komplement i sexet. Funkar iaf för mig. Beställt hem från diverse sidor, senast från erotini.se. har nu en härlig samling att välja från vilket stillar begäret efter mer :) 

• Anonym (Anonm)

Kanske inte riktigt samma sak - men min fru är också en sådan som får mer energi och blir pigg efter orgasm, och hon kan ha svårt att gå ner i varv efteråt. Vi brukar göra så att jag smeker henne till en, två orgasmer innan samlaget, sedan kommer hon ofta en gång till under samlaget, och sen, om hon fortfarande är uppe i varv, så smeker jag henne till någon orgasm till efter samlaget. Då brukar hon vara rätt slutkörd.

• Anonym (Fattarkanske)

Jag är kille men tror att jag till viss del fattar, rätta mig om jag har fel.

Det verkar (i min erfarenhet) som att en kvinna kan komma många gånger, nästan hur många gånger som helst.. men sen komma med stort K vilket verkar vara lite av en avslutning (som för en kille?) där det liksom blir klart. För känsligt för att fortsätta och bara... klar helt enkelt.

Även om det säkert är trevligt med 30 orgasmer på rad så finns såklart behovet av det där avslutet. Kanske är det du jagar?

Jag visste inget om detta (om det ens stämmer) när jag var yngre utan det är något jag lärde mig de senaste åren. Självklart har det varit något som jag försökt tillgodose på alla möjliga sätt med stor framgång Tungan ute.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Anonm) skrev 2022-07-04 14:28:28 följande:

Kanske inte riktigt samma sak - men min fru är också en sådan som får mer energi och blir pigg efter orgasm, och hon kan ha svårt att gå ner i varv efteråt. Vi brukar göra så att jag smeker henne till en, två orgasmer innan samlaget, sedan kommer hon ofta en gång till under samlaget, och sen, om hon fortfarande är uppe i varv, så smeker jag henne till någon orgasm till efter samlaget. Då brukar hon vara rätt slutkörd.

TS, jag håller med Anonm, sikta på orgasm(er) innan, under och efter samlades! Hjälper inte det, skaffa ordentliga sexleksaker (typ tre stora dildos och två vibratorer) som suger musten ur dig och du blir helt slutknullad med big finish, få slipper du gå till andra. Ta hand om dig själv så du blir ordentligt tillfredsställd.
  • Anonym (Hej)

Innan under, efter samlaget*

• Anonym (Undrar?)

Jag kommer bara en gång, typ som de flesta män. Och då är det en urladdning med wow-känsla kan jag säga. Orgasmen byggs upp under sexets gång (och känslan av att vara nära att tippa över går upp och ner också) genom att ta mig närmre och närmre klimax då jag tippar över kanten. När det händer drar underlivet ihop sig flera gånger på rad av sig självt - som hårda knipövningar jag inte styr själv. Efteråt är jag alldeles lugn och tillfredsställd. Allt annat som rysningar/ otroligt skön känsla etc är inte orgasm för mig iaf utan är en del av vägen dit.

Kan det vara så att du ska hålla inne med de mindre orgasmerna för att arbeta upp den ordentligt? Ett tips iaf. 

• Anonym (Hej)

Funkar lika för mig som ovanstående nämner.

• Anonym (Undrar?)

Vill tillägga att jag är kvinna. Jag bara jämförde med män - som enligt min erfarenhet endast kommer en gång. 

• Anonym (Engelska)

Jag tror du behöver helt annorlunda sex.
    Vanlig är inte ok för dig, för att du skall känna dig tillfredsställda.

Har ni testat liten mjuk BSDM?

T.ex. upphängning, din man smeker dig, leker med dig.
    Använder piskar, fogger, wand, dildo?..
    Att du passiv.

Sen efter flera orgasmer, kan ni ligga.

Svar på tråden Känner mig inte tillfredsställd efter sex