Känner mig inte tillfredsställd efter sex
Hej, hjälp önskas!
Jag känner mig alltför ofta aldrig nöjd efter sex. De flesta gånger vi har sex, får jag inte orgasm, för att jag helt enkelt inte kan få orgasm av vaginalt samlag, men vanligt "in och ut" är väldigt skönt och stimulerande för mig ändå, så jag känner mig nöjd på något vis.
Ibland har vi oralsex innan vaginalt sex och då har jag kommit först 1-3 gånger innan vi har själva samlaget.
Och så ibland onanerar jag själv.
Gemensamt för alla scenarion är att jag i princip aldrig känner mig nöjd efteråt. Det är något som saknas. Inte nödvändigtvis fler orgasmer, utan bara mer SEX på något vis, jag känner mig aldrig riktigt riktigt SLUT efter sex, slut, och nöjd och mätt och belåten liksom. Aldrig TILLFREDSSTÄLLD sexuellt, färdigknullad, aldrig sådär WOW-utmattad.
Jag kan vara trött fysiskt, trött i muskler eller så om jag har t.ex. har ridit länge, eller haft mina armar fasthållna på ryggen en lång stund, eller jag kan vara trött mentalt på något vis, om vi har kört någon liten undergiven twist på det hela, och då kan jag vara fullt nöjd med att samlaget är över för denna gång, men jag känner mig liksom ändå aldrig färdig, sexuellt sett.
Som igår, jag onanerade på kvällen, och fick till 3 orgasmer, sedan var klockan alldeles för mycket och jag bestämde mig för att det var dags att sova. Som vanligt efter att ha onanerat (vilket dock inte händer så ofta, kanske någon gång per vecka) saknar jag något, det är som att jag saknar något mer, större, något mer explosivt. Efter orgasmer på det viset brukar jag alltid somna med något otillfredsställt som kryper i kroppen på mig och det har jag vant mig vid, men just då kom min man och lade sig och jag undrade om han ville "sätta på mig lite". Han är inte typen som säger nej till lite sex, så han hoppade gärna på och det var fantastiskt, som så ofta, jag kom ju aldrig som vanligt men ändå. Efter en stund när han hade kommit så gick vi på toa och tvättade av oss lite och sen var klockan VERKLIGEN alldeles för mycket. Så vi lade oss. Han somnade på en sekund. Jag låg kvar - totalt frustrerad, och somnade som vanligt efter sex/onani sådär med något slags kryp i kroppen.
Jag blir aldrig trött av orgasm - det är som att jag bygger upp ett STÖRRE BEHOV istället. Det är som att jag bara ligger där och nästan vibrerar för att jag så gärna vill ha mer mer mer!
Jag läste en sexnovell där jag nästan blev tårögd av hur väl jag kände igen mig, jag har klippt ur några stycken:
But XX is already asleep, always exhausted after sex while XX´s still buzzing with energy.
Usually after they fuck he's still raring to go, buzzing from it, hyper, and he has to go find something to do while XX sleeps it off
he's really not ready for this to be over.
The strange part is that there's still a part of him that feels like it's not enough
Jag vet inte, kanske lyckas jag inte få till tillräckligt bra orgasmer?
Kanske skulle jag behöva något riktigt jävla explosionsartat?
Det är som att varje gång jag kommer, är det bara som uppstarten till att vilja ha mer sex. Det är ju givetvis svårt att avgöra hur "bra" ens orgasmer är, men det varierar från bara en rysning (om det är typ den 5:e orgasmen på raken), till någon slags explosion med pulsationer i underlivet som håller i sig i någon minut eller två.
Jag upplevde en riktigt jäkla bra orgasm en gång efter att ha blivit fistad, men ville ändå ha mer efteråt. Annars hade jag kunnat "beskylla" eventuellt klena orgasmer för detta för ibland känns det som att de inte riktigt är WOW... Utan bara wow, med små bokstäver... Gud, jag känner mig helt förvirrad, ursäkta, försöker bara förklara! :-
Vet inte om det ens har med dåliga/avsaknad av orgasmer att göra. Jag fantiserar ibland om gangbangs, att bli totalt tagen av många killar, att de liksom bara avlöser varandra och "hoppar på", tills jag är riktigt jävla slutknullad (ursäkta mitt språk, jag är i vanliga fall väldigt pryd, men jag känner att jag måste försöka uttrycka mig så att ni verkligen förstår...) och SJÄLV kan känna att jag är nöjd.
I de fantasierna kan jag mycket väl tänka mig tio-tjugo orgasmer, och lika många killar liksom bara för att få "kåtheten mättad" någon jävla gång. Och jag undrar här vad jag kan göra, hemma, med min partner, för att INTE behöva ge mig ut på ett gangbang.
Råd och tips emottages mycket tacksamt...!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-13 09:51
(Om någon nu reagerade på min beskrivning av mina orgasmer. Jag beskrev en "bra", som "någon slags explosion med pulsationer i underlivet som håller i sig i någon minut eller två", det låter som att det bara är pulsationer som utgör orgasmen.... Men det är alltså en orgasm som är som en explosion, som kan vara ganska länge, och även gå upp och ner i intensitet, och sedan efter att orgasmen är SLUT, har jag pulsationerna efteråt.)