• Anonym (AIP)

Styv klitoris vid upphetsning?

Min erfarenhet vad det gäller kvinnor är att klitoris inte alls styvnar speciellt mycket vid sexuell upphetsning på vissa, medans den på andra styvnar riktigt ordentligt och blir märkbart hård och styv.

Hur fungerar du? Rösta på det alternativ som stämmer bäst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Styv klitoris vid upphetsning?
  • Anonym (Tjej)

Eh jag har ingen aning? Hur vet man det... Min är yttepytteliten och syns knappt.

• Anonym (Skämsan)

Min är ganska stor(ink kappan o det) o det märks. Har förstått via bilder på andras kön o P-film att min inte är onormalt stor men jag har ändå alltid lite ful och skamkänslor och undrar ibland om det är normalt. :(

Är 30 år och haft ett bra/rikt sexliv men ändå...

• Anonym (Skämsan)

Fast när jag tänker efter märks svullnaden och styvheten mest precis före och efter orgasmen. ^^

• badong

Jag tänder stenhårt på kvinnor med stor klitoris!!! Så mycket att det nästan är en fetisch...

• Anonym (Jonna)
    Anonym (Skämsan) skrev 2015-04-14 17:37:29 följande:

Min är ganska stor(ink kappan o det) o det märks. Har förstått via bilder på andras kön o P-film att min inte är onormalt stor men jag har ändå alltid lite ful och skamkänslor och undrar ibland om det är normalt. :( Är 30 år och haft ett bra/rikt sexliv men ändå...

Det är väl för tusan inget att skämmas över, vi ser alla olika ut. Personligen tycker jag stor klitta är grymt sexigt.
  • Anonym (Q)

Ja, märkbart styv.
    Men precis innan orgasmen kommer så nästan försvinner den helt,
    vilket gör det svårt för mannen som slickar eller smeker mig att få mig att tippa över gränsen och komma.
    Någon annan?

• badong

För de kvinnor som vill så går det ganska lätt att få den att växa med mycket sug och skönt stretchande... :P

• Anonym (Skäms inte!:))
    Anonym (Skämsan) skrev 2015-04-14 17:37:29 följande:

Min är ganska stor(ink kappan o det) o det märks. Har förstått via bilder på andras kön o P-film att min inte är onormalt stor men jag har ändå alltid lite ful och skamkänslor och undrar ibland om det är normalt. :(

Är 30 år och haft ett bra/rikt sexliv men ändå...

Jag har också förstått att min är större än snittet. Jag skäms inte ett dugg, tycker att det är likvärdigt med att ha en stor kuk:)
  • badong
    Anonym (Skäms inte!:)) skrev 2015-04-17 04:21:10 följande:
    Jag har också förstått att min är större än snittet. Jag skäms inte ett dugg, tycker att det är likvärdigt med att ha en stor kuk:)
    Vill du gå på dejt kan du skicka ett PM :D
  • Anonym (lillgnistan)

Fick kommentaren en gång- jävlar vad hård Du är! Så japp jag är nöjd med min knapp!

Svar på tråden Styv klitoris vid upphetsning?