• Mariah83

    Rädd...paniikångest

    Hej

    Vart ska man börja? Vet inte ens om jag valde rätt forum.

    Jag har iaf två friska barn som båda var oplanerade då de räcker/räckte att skaka ett par kalsonger över mig så blev jag gravid.

    Efter min senaste grav så satte jag in en kopparspiral jag hade inne ca 2-3 år.
    Tog ur den sommaren 2011 och plussade i Januari 2012 - de blev tyvärr ett utomkvedshavandeskap som jag fick operera ut. De sa till mig att båda mina äggstockar fick vara kvar.

    Har sedan dess försökt bli gravid men inget resultat...... efter utomkveds så fick jag lite oregelbunden mens ca var 4 månad då den kunde komma upp till två veckor för sent.  Var ett bra tag sedan jag hade ett sådant uppehåll, jag har åxå tagit cellprov som inget visat.
    För någon månad sen så fick jag en liten blödning runt ägglossning ringde BM som sa att de var helt normalt trots att man aldrig haft så innan......
    denna månad kom mensen en vecka försent.  Blödde knappt......mensen slutade i lördags och igår och idag har jag haft lite smått med mensvärk och lite småblödningar som bara kommer när man kissar....

    Försökt söka på nätet om vad de kan bero på...och vad kommer inte upp om Livmoderhalscancer........ Sitter här nu panikslagen. Har gravtestat och de visade för 239489725 gången negativt Gråter

    Någon som kan känna igen sig efter ett utomkveds?

Svar på tråden Rädd...paniikångest