• elliebee

Chattar?!

Vart kan man snacka och flirta av sig lite?

Jag känner bara till snyggastchatten.se och där hittar man inte många som man bara kan flirta lite med.

Jag är inte intresserad i att träffa någon eller cama eller snacka med någon. Bara skriva och snacka och flirta lite!

Vart ska man söka sig till då? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-14 17:32
    Skrev lite fel. Jag är inte intresserad i att träffa någon eller cama UTAN JAG VILL BARA* snacka med någon. Bara skriva och snacka och flirta lite
  • Svar på tråden Chattar?!
  • Empire

Kik Messenger, funkar väl om man bara har lust o slänga käft:)?

• Fjäril kär

vilken chatt som helst som är kopplat till något mobilspel

wordfeud och Ruzzel brukar vara oerhört populärt vet jag . Har också stött på en massa folk som vill chatta och slänga käft och även flirta lite den vägen.

Ladda ner apparna och välj random spelare så har du snart någon på kroken eller om du själv börjar skriva till nån du spelar mot. 

• elliebee
    Empire skrev 2015-04-14 16:28:51 följande:

Kik Messenger, funkar väl om man bara har lust o slänga käft:)?

Men kik funkar väl som vanliga meddelanden .. Måste ju veta om någon om jag ska skriva med någon? ;P
    Fjäril kär skrev 2015-04-14 16:35:51 följande:

wordfeud och Ruzzel brukar vara oerhört populärt vet jag . Har också stött på en massa folk som vill chatta och slänga käft och även flirta lite den vägen.

Ladda ner apparna och välj random spelare så har du snart någon på kroken eller om du själv börjar skriva till nån du spelar mot. 

Haha, ja alltså jag har ju varit med om några som velat snacka där men, vilka är det som söker sig dit? Ser bara småbarn där.. Vill ju ha lite kvalite på snacket och flirtandet om man säger så ;P

• Empire

E la bara o fråga efter folks nick på kik

• Fjäril kär
    elliebee skrev 2015-04-14 17:31:32 följande:
    Men kik funkar väl som vanliga meddelanden .. Måste ju veta om någon om jag ska skriva med någon? ;P
    Fjäril kär skrev 2015-04-14 16:35:51 följande:

Haha, ja alltså jag har ju varit med om några som velat snacka där men, vilka är det som söker sig dit? Ser bara småbarn där.. Vill ju ha lite kvalite på snacket och flirtandet om man säger så ;P

jag är 40 år och blir ibland "uppraggad" av 25-åringar likväl som 65-åringar på dessa spel.  Jag har en bild på mig själv i avataren vilket såklart hjälper till att få folk att börja prata med mig.

Wordfeud har ju en egen facebooksida där folk från hela världen lägger ut nicknamnet dom spelar under och söker nya spelkompisar och dom flesta vill ha även chattkompisar .
  • läggav

Det är nån som sitter och leker mig på chatten och admin skiter i dte när jag ber dem banna den personen. Den ska sluta leka mig och ge ut mitt nummer till folk om att man vill ha telefon sex. Fått dra ut batterierna i telefon!

• läggav
    Varit där skrev 2015-04-14 20:41:12 följande:

Badoo finns ju oxå

Bara fula killar där
  • Anonym (Chattar gärna)

Jag är en anonym chattare som stortrivs med att flörta lite oskyldigt på t.ex kik.. Är 33 år så jag är inget barn.. Dr.House1982 är mitt namn där???????? Hör av dig ????

Svar på tråden Chattar?!