• Anonym (slynig)

Hur/var hittar man är "äkta" dominant man?

Hur hittar man är "äkta" dominant man? försökt länge och hitta en genuint dominant man som gillar förnedra, smiska och straffa mig och ev gärna dela mig med några manliga vänner.. men det låter alltid så mycket bättre när man pratat med en kille länge.. han är sååå dominant osv osv.. man tror man är på samma plan men när det väl kommer till sexet så visar det sig att allt bara var prat, sexet är hur soft som helst... och man blir besviken.. hur skiljer man ut de som menar allvar och de som säger vad som helst för att få knulla?

• Svar på tråden Hur/var hittar man är "äkta" dominant man?
  • Anonym (Man)

Kolla på Darkside t.ex.

Jag träffar en 15-år yngre tjej som jag uppfostrar strängt på gammaldags vis. Men bara för att jag är dominant vill jag inte dela henne med andra. Däremot har det hänt att jag gett henne riktigt hårt smisk inför andra män och kvinnor på ett BDSM party. Det hade hon fantiserat om länge och det var härligt att få uppfylla den.

Är det så som du också vill bli behandlad?

• Anonym (mmm)

mitt ex är exakt så som du beskriver.. han har en sexsida... var bor du?

• Anonym (slynig)

Jag vill bli dominerad och använd för mannens begär och önskemål.tänder otroligt mycket på att tillfredsställa.. att känna mig som en obetydlig madrass.där mina behov och njutning kommer i andra hand. Att få order om att tillfredsställa flera på samma gång är ju absoluta drömscenariot men är ju tillräckligt svårt att hitta EN som förstår jag är ute efter. Smärtan tänder jag på men inte alls lika mycket som att bli behandlad som en billig slyna.

• Anonym (slynig)
    Anonym (mmm) skrev 2015-04-15 13:58:42 följande:

Intressant! Vad är det för sida?
  • Anonym (slynig)
    Anonym (mmm) skrev 2015-04-15 13:58:42 följande:

Missade ju frågan. Bor i Stockholm :)
  • Testalite

Mitt svar.
    Om du törs gå på nån bdsm fest.
    Då får du snabbt uppfattning om mannen direkt istället för att gå igenom 99% idioter som tror sig vara dominanta eller bara  är nätrunkare.

Kontakt sidor som darkside eller Bc är hopplösa med massa idioter. Tar sjukt mycket tid att hitta rätt.

Bättre då hitta nån som kanske kan hjälpa dig med tips på män du kan ta kontakt med.

Sen är frågan vill du ha ett förhållande med?
    Eller vill du bara ha en Dominant för upplevelse.
    Och kan du tänka dig gå under både en man och kvinna.

Kan du tänka dig ett par så är det mycket enklare att hitta seriösa.

• Anonym (slynig)

Är inte ute efter ett förhållande i nuläget. Har inte tänkt så långt som att gå under både man och kvinna men kanske värt och testa.. som du säger så är det nog enklare och hitta seriösare då.
    hmm kanske man ska försöka våga sig på att gå på en bdsm fest :) men då är ju frågan hur hittar man en sådan?

• Livsnjutaren38

Jag söker en kvinna som jag kan ha vid sidan av och få förnedra! Jag brukar anordna gangbangs men ett par bekant män . Vi gillar även att se flera kvinnor leka med varandra innan ni knullas för att avsluta med att spruta ner er riktigt ordentligt:)

• Anonym (Olydig föicka)
    Anonym (Man) skrev 2015-04-15 13:34:35 följande:

Kolla på Darkside t.ex.

Jag träffar en 15-år yngre tjej som jag uppfostrar strängt på gammaldags vis. Men bara för att jag är dominant vill jag inte dela henne med andra. Däremot har det hänt att jag gett henne riktigt hårt smisk inför andra män och kvinnor på ett BDSM party. Det hade hon fantiserat om länge och det var härligt att få uppfylla den.

Är det så som du också vill bli behandlad?

Åh Gud vad hett!! Om jag vågade skulle jag också vilja få smisk inför andra så men det kommer jag aldrig att våga.
  • Anonym (slynig)
    Livsnjutaren38 skrev 2015-04-16 08:19:55 följande:
    Jag söker en kvinna som jag kan ha vid sidan av och få förnedra! Jag brukar anordna gangbangs men ett par bekant män . Vi gillar även att se flera kvinnor leka med varandra innan ni knullas för att avsluta med att spruta ner er riktigt ordentligt:)
    åh låter intressant! brukar anordna.. hur ofta är det? var brukar det äga rum, hemma hos någon eller på hotell? 
  • Anonym (mmm)
    Anonym (slynig) skrev 2015-04-15 15:36:38 följande:
    Missade ju frågan. Bor i Stockholm :)
    Var ju synd... Han bor i Malmö...
  • Livsnjutaren38
    Anonym (slynig) skrev 2015-04-16 09:01:08 följande:

åh låter intressant! brukar anordna.. hur ofta är det? var brukar det äga rum, hemma hos någon eller på hotell? 

Några gånger om året minst . Men har en nära bekant som brukar vara med oftare . Lite olika där de passar men oftast motell! Men med de kommande årstiden så går det ju även ute? Skicka privat så kan vi bestämma nåt om du verkligen är intresserad!
  • Anonym (En annan slyna)
    Anonym (mmm) skrev 2015-04-16 10:52:30 följande:
    Var ju synd... Han bor i Malmö...
    Jag bor däremot i Malmö :). 
  • Herrn i unform

Kolla som sagt på Darkside... ett väldigt bra community (inte en kontaktsida som BC) för bdsm-lagda med väldigt många bra diskussionsforum och väldigt många trevliga och vettiga medlemmar. Men som på alla ställen finns det ju såklart rövhattar där med. Men dem kan sålla bort :).

Passa dig bara för duminanterna som bara tror att bdsm-lagda är mer villiga och att bara för att man är dominant kan och har man rätt att göra vad man vill. 

• Livsnjutaren38

Finns det några tjejer/kvinnor som verkligen är intresserade av att tillfredställa mannen ? Som verkligen blir kåt och njuter av att utnyttjas?

Svar på tråden Hur/var hittar man är "äkta" dominant man?